hopeless22 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Heisann Jeg og dama har lyst til å dra på en billigtur til en storby i europa i Januar, helst Paris, Roma eller Milano. Torsdag / fredag - søndag, foretrekkes. Noen som har noen tips? Til hoteller, billige fly eller annet? Alle tips og forslag taes imot med takk! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har du sjekket tråden om å fly billig? De fleste flyselskapene prøver nå å selge ferdig vinterprogrammet. Et lite tips er å ikke absolutt ta fri fredagen for å få en langhelg. Fredag til mandag er like lenge og gir ofte billigere flybilletter. Som bonus har du handlemuligheter også siste dagen om du etter betenknigstid finner at du skulle kjøpt akkurat den allikevel. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg anbefaler ikke Paris i viterhalvåret. Det er kaldt innendørs og vått. Fra April er det en helt annen by. Vurder også Lisboa, hadde en fantastisk tur dit i januar for et par år siden. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Har du sjekket tråden om å fly billig?De fleste flyselskapene prøver nå å selge ferdig vinterprogrammet. Et lite tips er å ikke absolutt ta fri fredagen for å få en langhelg. Fredag til mandag er like lenge og gir ofte billigere flybilletter. Som bonus har du handlemuligheter også siste dagen om du etter betenknigstid finner at du skulle kjøpt akkurat den allikevel. Takk for tips, og du har forsåvidt et poeng Jeg anbefaler ikke Paris i viterhalvåret. Det er kaldt innendørs og vått. Fra April er det en helt annen by. Vurder også Lisboa, hadde en fantastisk tur dit i januar for et par år siden. Okei! Takk for tips Hvordan er Lisboa prismessig sammenlignet med Paris og sånn da? Hva med Roma / Milano i vinterhalvåret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå