eUnaas Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal ha ny telefon, og det skal være en Android. Hvilke muligheter har jeg? Er det bare HTC Hero som er en reel mulighet? Når ventes SE Xperia X10 å være ute? Verd å vente? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du kan jo vente til Motorola Droid/Milestone kommer ut neste år. Den kjører ilikhet med x10 Android 2.0 (x10 kommer med 1.6, men kan oppgraderes til 2.0) http://www.itavisen.no/827185/slik-er-motorola-droid Virker som en spennende telefon. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er vel 4 mobiler på markedet nå som kjører Android såvidt jeg vet (I Norge). HTC Tattoo HTC Magic HTC Hero Samsung Galaxy Men du skriver jo litt lite som skal hjelpe oss med å hjelpe deg. Si litt om pris, kamera, osv... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har i dag gjort meg avhengig av nesten alle google sine programmer til jobb og fritid. Derfor merket jeg etter å ha brukt HTC Hero noen uker at Andriod passet svært godt for meg. Den ble stjålet, derfor ser jeg etter en ny. Det jeg savnet på Hero var blitz. Men hvilke telefoner har blitz om dagen? Samt at den kunne godt vært to eller tre hakk raskere... Slik jeg har sett på det, så er Hero en kraftigere telefon enn Tattoo og Magic? Pris spiller en rolle, men jeg bruker telefonen såpass aktivt at jeg heller legger noen ekstra kroner i den. Jeg har tidligere hatt Windows basert telefon, noe jeg ikke skal ha igjen (om det ikke blir gjort mer mobil og fingervennelig) Det ligger jo å lurer ett lite spørsmål om jeg skal kjøpe iPhone... Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 HTC Tattoo - Ikke fotolys HTC Magic - Ikke fotolys HTC Hero - Ikke fotolys Samsung Galaxy - En diodelampe som visstnok ikke er så bra Hero er en del bedre enn Tatto og Magic vil jeg tro. Tattoo oppleves likevel som rask, pga mindre skjermoppløsning enn Hero, og da går den litt kjappere... Aner egentlig ikke så mye om telefonene, men jeg prøver likevel å hjelpe Du kan jo ta deg en tur innom mobilen.no og lese testene av Android mobilene som har kommet! Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Acer Liquid er naa ogsaa paa markedet... WVGA Opplosning og Snapdragon CPU .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå