TheOats Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hver gang jeg åpner visse videoer i VLC så kommer det teksting også, å jeg må skru den av manuelt hver gang. Er det noen måte å gjøre det permanent? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Slette tekstfilene? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tools > Preferences > Video > Subtitles/OSD > huk fort "Autodetect subtitle files". Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Tools > Preferences > Video > Subtitles/OSD > huk fort "Autodetect subtitle files". Kan ikke finne den. Kanskje vi ikke har samme versjon? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Help > Check for updates. Kan også være at du viser Simple Mode. Gå da inn på Tools > Preferences > nederst til venstre velger du "All" under "Show Settings". Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Oppdaterte men klarer ikke finne det jeg leter etter. Har du ett "screen shoot"? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Derja Men nå fant jeg nettopp ut at det ikke hjelper noe siden tekstingen ikke er i en egen fil :/ Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da kan du heller ikke slå av tekstinga... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 filtypen er .mkv og jeg har prøvd å flytte alle filene, utenom video filene, ut av mappen men teksten er der fremdeles. OG jeg kan skru den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå