UnZane Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Min sønn på 6 måneder i badelek. Bildet er tatt med E-620 og FL-36R blits som var montert på kamera men rettet mot tak. Etterbehandlet levels i CS4. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Morsom liten tass, men jeg synes bildet er for mørk. Øynene for ikke lys. Har du en Stofen Omni-bounce e.l. til din FL-36? Den er grei å ha når man retter blitsen mot taket. Lyset går ikke bare i taket, men sprer seg i alle retninger. Disse fungerer sikkert bra. Jeg fjerner bildet ganske snart Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Ildhodes versjon funker mye bedre Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Godt mulig det er min skjerm som er feil innstilt men jeg syns det redigerte så forferdelig utbrent ut. Hos meg blir det orange stikk på ørene og skuldrene... Mangler ikke så mye detaljer i øynene hannes, han har faktis så godt som sorte øyne. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det er veldig lyst, men det er med på å gi bildet en profesjonell 'look'. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Du har helt rett. Alt rundt ham er "utbrent", d.v.s. uten detaljer. Helt hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå