Robocoop Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Tenkte bare å nevne hva som virker og ikke virker. Må si jeg er ganske imponert av denne distroen. Virker: internett printer HPf4210 flash alle videofiler mp3 nrk nettradio Problemer: låsing av skjerm fungerer bare fra kommandolinjen noe svakt lydvolum værdata på desktop forsvinner av og til Endret 9. desember 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg slenger ut download-link til puppy 4.3.1 : http://distro.ibiblio.org/pub/linux/distri...3.1/pup-431.iso Skal teste denne i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fikk ikke testa dette da min Acer Aspire One tok helt kvelden, i går kveld. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 For lyden, prøv å skriv "alsamixer" og juster. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har lagt den på USB, om jeg ikke nevnte det. Det fungerer forøvrig helt topp med boot og lagring mellom hver gang. Ellers så er jo Seamonkey browseren lynrask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå