-sprut- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Noen av HTCs kommende telefoner for begynnelsen av 2010 er avslørt. Les mer: Engadget XDA Developers Ikke noen HTC Dragon/Passion men spesielt Bravo og Legend ser spennende ut! Hva er deres meninger? Endret 7. desember 2009 av -sprut- Lenke til kommentar
hoaxieboy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 BRAVO BRAVO BRAVO!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Oi oi oi ! Ser jo nesten ut som det KANSKJE kan være en aktuell telefon i 2010.. selv om jeg digger HD'en min, så har jeg lenge savnet et fulltastatur a la Pro2, men jeg syntes den var for stor.. Fikk litt håp nå, når jeg så Tera Mange av telefonene ser flotte ut da... spørs om ikke HTC greier snappe til seg en større bit av telefonmarkedet med sånne releaser Endret 7. desember 2009 av Porcelina Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ooooooooh den Bravo`n så bra ut! Lenke til kommentar
hoaxieboy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ikke tvil om hva som havner i min bukselomme! HTC BRAVO! (Selv om Legend ikke er ekkel den heller) Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skulle egentlig kjøpe meg en Hero til jul, men jeg tror jeg kan vente på Bravo. Takk og pris for leaks. Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ser ut til at jeg må bytte ut Hero'n min når Bravo kommer ut Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg personlig har stor sans for qwerty, men den Bravo så virkelig Bravo ut assa. Gleder meg!! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 HTC ligger ikke på latsiden! Gleder meg til neste år. Det jeg virkelig savner med HTC er bedre kamera i telefonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå