hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 noen som vet om noen koole nettsider hvor jeg kan prøve meg på teoriprøven? tenker sånn at da at de skal ligne mest mulig på den hos vegvesenet.. -Ikke svar hvis du ikke vet. - Ikke svar hvis du skal kommenere at jeg har posta feil tyyyy Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 http://www.prove.no Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Teoritentamen hjalp meg når jeg skulle ta teoriprøva på bil. Er for de fleste kjøretøy der. Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Teoritentamen hjalp meg når jeg skulle ta teoriprøva på bil. Er for de fleste kjøretøy der. er det samme som hos vegvesENET???????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Prøven som er hos vegvesenet får du kun hos vegvesenet. Om du leser teoriboken et par ganger, så burde du klare deg fint. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Teoritentamen hjalp meg når jeg skulle ta teoriprøva på bil. Er for de fleste kjøretøy der. Anbefaler også denne, fikk så å si like spørsmål bare litt anna formulert. dessuten er det ATL som har laget den også Lenke til kommentar
radalf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har tatt prøven på teoritentamen.no 10 ganger nå, har fått bestått på alle med 1-3 feil. Har skumlest teoriboken en gang. Samsvarer prøven på teoritentamen.no med den prøven du får på trafikkstasjonen? Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Prøven som er hos vegvesenet får du kun hos vegvesenet. Om du leser teoriboken et par ganger, så burde du klare deg fint. loln4p. er jo klar over det, men om den var sånn omtrent da.. iq er no dritt Lenke til kommentar
radalf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har tatt prøven på teoritentamen.no 10 ganger nå, har fått bestått på alle med 1-3 feil. Har skumlest teoriboken en gang. Samsvarer prøven på teoritentamen.no med den prøven du får på trafikkstasjonen? Noen? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har tatt prøven på teoritentamen.no 10 ganger nå, har fått bestått på alle med 1-3 feil. Har skumlest teoriboken en gang. Samsvarer prøven på teoritentamen.no med den prøven du får på trafikkstasjonen? Noen? Som regel er oppgavene ganske like bare annerledes omformet. anbefaler deg å lese mitt tidligere innlegg, der sier jeg også at jeg fikk så og si like oppgaver...... Dessuten, hvis du ligger i snitt på 1-3 feil så e det bare å fære me en gang og ta prøven for da står du hvis du ikke drit skikkelig på draget. Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har tatt prøvene for C, CE og D både hos trafikkstasjonen og på teoritentamen.no. Vil ikke si prøvene på nett lignet de virkelige prøvene i særlig stor grad. Dessuten har teoritentamen endel feil mtp. lastberegning. Men nå gjelder jo dette kl. B, så det er kanskje ikke så relevant. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Prøven som er hos vegvesenet får du kun hos vegvesenet. Om du leser teoriboken et par ganger, så burde du klare deg fint. loln4p. er jo klar over det, men om den var sånn omtrent da.. iq er no dritt Yeah, spesielt om man mangler det. De hadde nok ikke giddi å sette opp prøven om den var totalt urelatert til den du får hos vegvesenet, og du kan heller ikke forvente å få nøyaktig den samme. Jeg leste boken en gang og stod med 3 feil, så den er ikke så veldig vanskelig uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå