Gå til innhold

Teoriprøve på nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tatt prøven på teoritentamen.no 10 ganger nå, har fått bestått på alle med 1-3 feil.

Har skumlest teoriboken en gang. Samsvarer prøven på teoritentamen.no med den prøven du får på trafikkstasjonen?

Noen?

Som regel er oppgavene ganske like bare annerledes omformet. anbefaler deg å lese mitt tidligere innlegg, der sier jeg også at jeg fikk så og si like oppgaver......

Dessuten, hvis du ligger i snitt på 1-3 feil så e det bare å fære me en gang og ta prøven for da står du hvis du ikke drit skikkelig på draget.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt prøvene for C, CE og D både hos trafikkstasjonen og på teoritentamen.no.

Vil ikke si prøvene på nett lignet de virkelige prøvene i særlig stor grad. Dessuten har teoritentamen endel feil mtp. lastberegning. Men nå gjelder jo dette kl. B, så det er kanskje ikke så relevant.

Lenke til kommentar
Prøven som er hos vegvesenet får du kun hos vegvesenet. Om du leser teoriboken et par ganger, så burde du klare deg fint.

loln4p. er jo klar over det, men om den var sånn omtrent da.. iq er no dritt

Yeah, spesielt om man mangler det.

De hadde nok ikke giddi å sette opp prøven om den var totalt urelatert til den du får hos vegvesenet, og du kan heller ikke forvente å få nøyaktig den samme.

Jeg leste boken en gang og stod med 3 feil, så den er ikke så veldig vanskelig uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...