Ringz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Heisann! Mine computerspecs er ganske urelevante i dette problemet vil jeg tro. Kan si at pc'en er veldig god til dagens dato. Den har xfx nForce 780i motherboard, to harddisker + ekstern. Den ene interne har windows 7 32 bit på. Problemet: Jeg har 4 gb RAM jeg tenkte å få bruk for, noe jeg har skjønt ikke oppfattes like bra i 32bit verisjonen av Windows 7. Har ordnet meg en 64bit cd. Fordi det er 64bit cd går det ikke ann å åpne setupfilen i windows. Jeg tenker derfor at jeg sikkert da må formatere diske før installasjon. Så har kopiert alt av filer jeg vil ha videre. MEN, får ikke bootet windows 7 64bit cd'en. Prøvde også å boote fra en XP 32bit cd, det også uten hell. Jeg har vært i BIOS å fikset bootingorders, til og med fjernet at den skal boote fra harddisker i det hele tatt. Alle forslag og svar er jeg veldig glad for. Takk Lenke til kommentar
windows7 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dette var veldig rart. Vet ikke om noen annen vei å gå enn gjennom BIOS og boot instillinger. Men du sa at du skulle ta i bruk 4 GB minne. Hva mener du med det ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det er en original Windows 7 plate vel? Eller er det noe du har lastet ned? For da kan det jo være at den faktisk ikke er oppstartbar...at det er noe feil der. Har du en original Windows 7 plate høres det veldig rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå