Trånn Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nydelige stemningsbilder! Tåkeheimen var jo helt fantastisk! Sjeldent bra!! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Søndag – Uke 50mm Jeg var ute en tur i dag også, men i dag var det grått og overskyet. Ikke det nydelige lyset som var i går. Så planen var å kjøre opp til en plass jeg viste det var noen små hester. Jeg så på dem dagen før, når de gikk rundt på den frosthvite marka. Det så veldig fotogent ut. Problemet var bare at når jeg gikk ut av bilen kom de bort til gjerdet. Der ble de stående å kikke på meg og hele bilde jeg hadde tenkt gikk i vasken. Helsiken heller! Dermed gjorde jeg som bøndene gjorde for mange år siden. Byttet hesten ut med maskiner! Jaja, hestene blir ikke byttet ut når det gjelder pølser, hest passer forsatt best som pølse. Så i dag ble det en tømmertraktor. Hestenes erstatter f/5.6 1/100 sek iso 400 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har fulgt med på denne, og er mektig imponert over nivået du holder. Sykt bra gjennomført uke! Mandagsbildet burde du ramme inn og dra frem hver jul som en del av julepynten. Fredag og lørdan bør få en plass på en vegg permanent. Blog added to bookmarks Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vet ikke hva annet jeg kan si enn; Wow! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Meget pent - en maskin laget for å bevege seg - forlatt, kald og frossen. Maskin vs. moder natur. Me like! Pen desaturering var det også. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Veldig bra gjennomført uke! Lørdagsturen din betalte seg virkelig - et nydelig tåkelandskap. Liker hvordan halvparten av tåken er opplyst og halvparten er skyggelagt. Forgrunnen var fint komponert inn også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå