arnold_layne Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Veldig pent, men jeg tror jeg hadde likt det enda bedre uten Yogi-lappen. Eller kanskje den skulle vært plassert en litt mindre sentral plass i bildet? Uansett, bra arbeid! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Forresten så begynner jeg å se en rød tråd i bildene mine. Næh, hvit tråd på dette, blå på det forrige. Yogi BearTea var rålekkert da. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Forresten så begynner jeg å se en rød tråd i bildene mine. Næh, hvit tråd på dette, blå på det forrige. Siden du sier så, er det bare en ting å gjøre....... (fortsettelse følger i løpet av første halvdel av nærmeste fremtid) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Torsdag – Uke 50mm Enkelt og greit, en rød tråd. I og med jeg liker å skrive litt og det ikke er så mye å skrive om en rød tråd, så kommer jeg med musikklink. Jeg har lagt merke til andre forslår musikk osv. så dette måtte jeg jo prøve. Spotify link Simone White – The Beep Beep Song Jeg har ingen gode grunnen til å velge akkurat den, men det er det jeg sitter å hører på i kveld. Rød tråd f/2 iso100 1 sek Blits Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Et beep for hver bokeh-sirkel? Pent! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Markant bedre beep beep enn jeg hadde trodd - trodde det kom til å være en heller sensurert versjon.. Ellers er det bare én Beep Beep - hør teksten! Glimrende rød tråd! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Fredag – Uke 50mm Nei, nå måtte jeg bryte trenden min. Så i kveld blir det ikke noe bokeh-sirkel, verken direkte eller via glassplater. Jeg tok heller med meg kamera og stativet ned til vannet og prøvde å få noen tåkebilder. Tåkeheimen f/11 iso100 30 sek Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ..Dette må da være en scene fra en eller annen Film Noir? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Herlig! Perfekt balansert både med lys og komposisjon. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nydelig. Elsker hvordan lyset forsvinner ut i tåken. Du burde komme deg ut oftere! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Takk for hyggelige kommentarer! Og arnold_layne, jeg skal prøve å komme meg ut litt oftere… hehe… faktisk har jeg holdt meg unna både rødvin og konjakk i kveld, slik jeg kan kjøre bil i morgen tidlig. Så nå satser jeg bare på en tåkefull nydelig morgen og formiddag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Takk for hyggelige kommentarer! Og arnold_layne, jeg skal prøve å komme meg ut litt oftere… hehe… faktisk har jeg holdt meg unna både rødvin og konjakk i kveld, slik jeg kan kjøre bil i morgen tidlig. Så nå satser jeg bare på en tåkefull nydelig morgen og formiddag. Det er verdt det å ofre seg litt for det gode bildet. Som dagens. Dette er klart det beste i serien (tenker da på de to du postet i den andre tråden). Tom Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 flott tåkebilde! Herlig dybde og god bruk av lyskilden i bakgrunnen! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Alt det jeg tenkte har allerede blitt sagt av noen andre. Flott komponert. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Lørdag – Uke 50mm I dag tidlig hadde jeg meg en liten fototur. Slik som jeg sa i går hadde jeg lyst på en morgen med tåke slik jeg kunne få tatt noen skikkelig tåkebilder. Selvfølgelig skjedde ikke det, det var iskaldt frost og blå himmel når jeg våknet. Jeg var godt fornøyd med resultatet, men jeg fant ingen bilder som hoppet ut og sa at akkurat det er dagens bilde. Så jeg måtte bare velge et. Lørdag morgen 2009 12 12 Nr04 1/400 sek f/7.1 iso100 Dagens fototur har jeg rett og slett skrevet blogg om, så hvis dere vil se bildene som ikke ble valgt så er de der. Edit: Fikset noe linking rot Endret 12. desember 2009 av bareanton Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mmmh - savner utsikt og natur, jeg. Her er bare hustak... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Lørdag – Uke 50mmI dag tidlig hadde jeg meg en liten fototur. Slik som jeg sa i går hadde jeg lyst på en morgen med tåke slik jeg kunne få tatt noen skikkelig tåkebilder. Selvfølgelig skjedde ikke det, det var iskaldt frost og blå himmel når jeg våknet. Jeg var godt fornøyd med resultatet, men jeg fant ingen bilder som hoppet ut og sa at akkurat det er dagens bilde. Så jeg måtte bare velge et. Lørdag morgen 2009 12 12 Nr04 1/400 sek f/7.1 iso100 Dagens fototur har jeg rett og slett skrevet blogg om, så hvis dere vil se bildene som ikke ble valgt så er de der. Edit: Fikset noe linking rot Bra levert her. ++ Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 artig komposisjon, liker at du fikk inkludert litt land i forgrunnen. Flott med tåke og klar himmel her, du fikk betalt for å stå opp tidlig:-) Aner jeg en ørliten horisontskjevhet? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fantastiske bilder! Synes faktisk bilde fra i dag trakk ned noe. Ikke at det betyr at det er dårlig, det illustrerer bare hvor høyt jeg synes nivået har vært på de andre bildene dine. ... og jeg kommer definitift til å stikke innom bloggen din av og til ja Supert levert så langt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Enkelt og greit - nydelig. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå