ds5 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Anbefale ikke hostgator, og du får ikke tilgang te Shell eller Jailed Shell, bare Secured Shell som gjør at du ikke kan bruke ftps. Hastigheten vil gå tregere pågrunn av mye CPU usage, max 100mbit/s = ikkebra, gjemte reklamer i error 404, favicon, hostnameaddresse. Ekkel CPanel. Jeg anbefale VPS, viss du er ny til Server & Security, ddhos, CSF, etc.. anbefale eg deg Managed VPS. Mysql, shell etc installere du via CPanel/whm. Anbefale: liquidweb http://www.liquidweb.com/cart/content/vps/ Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) du får laaaangt ifra bruke 100mbit/s hos hostgator, du får gjennomsnittslig 20mbit så om du faktisk bruker det ofte sperrer de deg til 10mbit. de tar heller ikke backup av tingene dine lenger passerer du 5000 filer (gjelder forsåvidt for ca alle shared hosts). Liquidweb har veldig bra rykte samt lang fartstid i bransjen, har ikke prøvd VPS hos de selv men har litt servere der som jeg videreleier og aldri opplevd problemer med de. ser liquidweb kjører VPS promo nå med ekstra ram/disk/båndbredde samt 10$ avslag pr måned Her. Endret 25. juni 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå