hans A Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har store problem å komme ut på nettet utenfor norge. Det går veldig sakte. Og av og til kommer man ikke fram. Det er også på enkelte norske websider også. Har ADSL. (Kvalito) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ingen problemer her. Trondheim, NGT Delta. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Ser ut som det er et dos angrep. Jeg kom inn på kvalito sin side å så på loggen deres. Det er vel slikt som hender... Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 NTG i Kongsberg ingen problemer Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ser ut som det er et dos angrep. DDoS mot en ISP er ikke akkurat et sjakktrekk. Edit: Holy crap. 27.5.2003-Da har Global Crossing løst problemene sine Dessverre tok dem nærmere 75 minutter å få stoppa trafikken til en IP. Vi beklager dette. Men, nå skal alt uansett fungere fint 27.5.2003-Dos-angrep Vi har nå et DoS-angrep imot oss. Vi har full kontroll på våre linjer, men problemet er at linja vår til utlandet er full med søppel, slik at normal trafikk ikke slipper igjennom. Vi har blitt lovt av Global Crossing, at de skal få kontroll på dette innen noen få minutter. Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Grimstad KabelTV: Ustabil ISP. Hver dag "detter" linjen rett i toalettet. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Faktisk den første dagen på LENGE min telenor (hor) linje har fungert på optimal ytelse! Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg har faktiskt hatt noen problemer med å komme frem på noen websider ( har adsl ) det går treigere enn før Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 har 32 i ping mot servere inatt,tilogmed mot usa! aldri hatt så bra ping med ngt (vel for ca 2 år siden da jeg fikk det,men ikke etter det ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 har 32 i ping mot servere inatt,tilogmed mot usa!aldri hatt så bra ping med ngt (vel for ca 2 år siden da jeg fikk det,men ikke etter det ) hehe, ser ut til at et gammelt ordtak atter en gang slår til; "Den enes død, dem andres brød" Narvik her, null prob med linja i hele dag 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå