Medisinmannen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei! Leter etter skinke som kan spises som snacks og evnt. pålegg? Var med en kompiss for et år siden. Han hadde en skinke på 1kg + - som vi skar skiver fra og maulet/spiste som snacks! Var utrolig godt ! noen som vet hva det heter? Eller noe lignende jeg kan lage til? takker for svar! Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Spekeskinke, kanskje?? edit: ajjj, for sent.. Endret 6. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Funker forresten fett med kalde poteter. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Nei! Den var rund og beinfri tror jeg. Med hyssing rundt! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Juleskinke? Finnes også når det ikke er jul. Men vet ikke navnet da. Endret 7. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er dette sånn jeg slipper å forberede selv? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Pæreskinke er det! Kan jeg lage Juleskinke om til noe lignende pæreskinke? Steke eller noe lignende? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det hjelper ikke å steke den. Men speking kan man gjøre hjemme også, ja. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er dessverre litt sent ute om jeg skal speke? Noen måte jeg kan gjøre skinken om til pålegg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ..skjære av skiver å ha på brødskiva? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 uten å koke/steke den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå