ZoDz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Brukernavn: ZoDz Deltagernivå: Purist Utstyr: Canon 5Dmkii/ Canon 500D og Ef 50mm F/1.4 Valgfri tillegsutfordring: Ingen foreløpig. Endret 6. desember 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Edit: Da er det oppe. Endret 8. desember 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Mandag 7 Desember Nissegodteri. Dette er det diggeste julegodteriet ever. Naturlig lys. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Tirsdag 8 Desember Jackson, valpen vår. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nydelig valp. Ser ut som om den er midt i en lekeslosskamp over det tøystykket der.. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Det valpebilde var stilig. Det så først litt kjedelig ut men når jeg klikket det opp ble det mye bedre. Med de øyene føler jeg nesten som den har lyst å hoppe mot meg. Den vurderte kanskje om den skulle angripe den stor svarte dingsen du rettet mot den! Edit: Skrivefeil Endret 9. desember 2009 av bareanton Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg tror Jackson vil ha den siste nissen i godteposen. Flott blikk på bikkja. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå