FeddaKaizer Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hei! Har kjøpt en gammel Gamboy Advance SP på eBay, og mottok denne med lader. Problemet er da (naturligvis) at det ikke er skandinavisk støpsel. Jeg trodde i utgangspunktet at det var engelsk, men den har kun to "greier" som stikker ut, og disse sitter mye tettere enn de standard engelske ser det ut til. Se bilde. Er det noen som vet hvilken adapter jeg skal bruke? Gameboyen er kjøpt fra USA. EDIT: Har funnet ut at det sannsynligvis er snakk om kinesisk til skandinavisk. Selges dette noen plass? Endret 6. desember 2009 av FeddaKaizer Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei! Har kjøpt en gammel Gamboy Advance SP på eBay, og mottok denne med lader. Problemet er da (naturligvis) at det ikke er skandinavisk støpsel. Jeg trodde i utgangspunktet at det var engelsk, men den har kun to "greier" som stikker ut, og disse sitter mye tettere enn de standard engelske ser det ut til. Se bilde. Er det noen som vet hvilken adapter jeg skal bruke? Gameboyen er kjøpt fra USA. EDIT: Har funnet ut at det sannsynligvis er snakk om kinesisk til skandinavisk. Selges dette noen plass? Gå til Clas Olhson og kjøp en ny omformer. Ganske rimelig og plugger som passer det meste. Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er avstanden mellom pinnene ca 13-14mm? Da er det i tilfelle en amerikansk-kontakt. Står det i tillegg 110-220v på strømforsyningen så kan du bare bruke en adapter som koster en slikk og ingenting. Kan kjøpes hos ELFA elektronikk eller diverse reisesjapper. Lenke til kommentar
buzzman Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei! Har kjøpt en gammel Gamboy Advance SP på eBay, og mottok denne med lader. Problemet er da (naturligvis) at det ikke er skandinavisk støpsel. Jeg trodde i utgangspunktet at det var engelsk, men den har kun to "greier" som stikker ut, og disse sitter mye tettere enn de standard engelske ser det ut til. Se bilde. Er det noen som vet hvilken adapter jeg skal bruke? Gameboyen er kjøpt fra USA. EDIT: Har funnet ut at det sannsynligvis er snakk om kinesisk til skandinavisk. Selges dette noen plass? Gå til Clas Olhson og kjøp en ny omformer. Ganske rimelig og plugger som passer det meste. Husk bare å velge rett omformer. ut-spenningen står nok på den omformeren som fulgte med game gear'en- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå