Latias Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Stem i vei. De to med flest stemmer kommer på laget. Det er mulig å stemme på så mange man vil. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Denne er fryktelig vanskelig. Føler det blir feil å stemme på mer enn to. Bruce er den som er øverst på lista, og kommer nok med, men partneren er fryktelig vanskelig. Skal jeg gå for de to dyktigste individene, eller de som kommer til å utfylle hverandre best? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser nå at jeg trykka feil når jeg skulle trykke på Bruce. FAEN altså. Skulle stemme på 3 jeg da siden jeg mener 3 fortjente den, men da ble det bare 2. Jaja, du kan nesten legge til 1 stemme til Bruce fra meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser for meg at dette går i dass, og at Vidic blir en del av tidenes førstellever. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Pallister, Bruce og Rio fikk mine stemmer da jeg ikke har noe utgangspunkt i å kunne stemme på Byrne, McGrath eller Foulkes. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Bør vel ikke stemme på mere enn to? Stemte på Foulkes og Pallister. Endret 17. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 2 stk (da inkludert meg) som verdsetter Jaap Stam sitt bidrag i klubben Føler meg litt skuffet over dere nå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Verdsetter han sitt bidrag, men er ikke nok til å komme på tidenes førsteellever i mine øyne. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Enig. Forskjell på å verdsette og å mene at han er tidenes midtstopper i klubben. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Stam var knallgod, men blandt de to beste? Tja. Men til de som synes dette er vanskelig, gled dere til vi skal få på plass midtbanen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Synes også det er merkelig om Vidic får plassen foran Rio. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Stemte Bruce, Foulkes og Pally. Klarte ikke å barbere bort flere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Paul McGrath, Foulkes og Bruce. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Stemte Foulkes og Bruce, synes for øvrig at vi skulle gjort det som i Arsenal-campen med stemmer for det her grenser til det latterlige. Vidic har nå 12 stemmer, og leder pollen til å få en plass som tidenes stopper i Manchester United-laget vårt. Ler/griner av at Foulkes ikke har mer enn 7 stemmer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Klarte ikke bare å stemme på to, så stemte på Foulkes, Bruce, Pally og Stam. At Vidic har 4 stemmer mer enn Rio er skandale faktisk, lider folk av korttidshukommelse her? Rio Ferdinand for et par år siden var verdens beste stopper. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ble Pallister på meg. Han var bunnsolid. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Pallister, Johnsen, Stam og Bruce for min egen del. Syns alle disse fortjener en plass på laget foran både Rio og Vidic. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Johnsen fremfor Rio? Synes det virker merkelig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvem i alle dager stemmer på Vidic før Ferdinand? Vidic er utrolig god, men han har aldri vært på det nivået Ferdinand var i flere sesonger på sitt beste. Ferdinand har i tillegg vært i United i ganske så mange flere sesonger. Om Ferdinand i det hele tatt burde være på laget er en annen sak. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det blir så ufattelig latterlig når Bill Foulkes ligger bak fem spillere, og Vidic ligger an til å få en plass på tidenes beste United-ellever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå