Jørgen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skandale at Irwin ikke leder over Evra. Det blir for øvrig noe helt annet med keeperplassen Stonemeister, Stepney er en naturlig kandidat der, og det er ikke merkelig at han havner på benken. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 River meg langt oftere i håret av Evra sin vurderingsevne enn Irwin sin. Evra stormer i angrep nær sagt uansett, noe som gir store rom på hans side mot kontringslag. En forsvarer skal i hovedsak forsvare laget mot baklengs. Her svikter Evra i forhold til Dennis, men det er min mening da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Oi, her var det ganske jevnt. Avstemningen slutter kl. 14. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vi sier uavgjort. Irwin vinner på obligatoriske kamper. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Sånn. Da var det ikke uavgjort lenger. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ved uavgjort så håper jeg på ny avstemning med bare de to kandidatene. Evra er inne i sin 5 sesong for oss. Kom i Januar 2006. Det begynner å bli en stund siden så jeg synes det er ok at han er med. Stemte selv på Irwin. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Irwin her også. Evra synes ikke jeg er god nok. Han gjør for mye rart defensivt, og bidrar for lite konkret offensivt. Greit, han er villig som få, men han har veldig få assists og omtrent ingen mål. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Stemte på Dunne i fylla. Beklager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Irwin på laget, Evra på benken. Da kan vi nominere midtstoppere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Steve Bruce Jaap Stam Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Nemanja Vidic! dropp det, han var nominert Wes Brown blir det heller Endret 16. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg nominerer Paul McGrath og Ronny Johnsen (Topp 10 i verden skadefri...) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Roger Byrne. Tror han bør nomineres som stopper. Paul McGrath er også en god kandidat. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Henning Berg må også nomineres. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 en til nominasjon på vidic! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg nominerer Paul McGrath og Ronny Johnsen (Topp 10 i verden skadefri...) Johnsen hadde hatt en fantastisk karriere i Man Utd om han ikke var så jævlig mye skadet. Fantastisk stopper, kommer rett tilbake fra flere lange skader og spiller som om han har spilt jevnt og trutt over lang tid. Litt det samme med Brown egentlig, bare at Johnsen var bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå