DJ_Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ble Evra for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Nominere RM? Ronaldo Beckham Slapp av, ikke enda. Midtstopperne kommer først, men det begynner vi ikke på før i morgen. Nå skal det stemmes på venstrebeck! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har ikke opplevd Dunne og Byrne så sto mellom Evra og Irwin for min del. Endte til slutt opp med å stemme Irwin, selvom jeg synes Evra har vært verdens beste venstreback de siste 2 sesongene. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Burde ikke vært anonym stemming på slike undersøkelser. Det setter kategorien i en ytterst skamfull posisjon om feks Evra velges her. Vinner ikke Irwin denne, beviser det at forumet består av historieløse fjotter for mitt vedkommende. Lojal og en av verdens beste backer i sin tid. Derpå har vi Tony Dunne og Arthur Albiston bl.a. Edit: Glemte Byrne. Pinlig. Endret 15. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Denis Irwin. 1+ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ble Mr. Reliable, Denis Irwin. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Patrice Evra av den enkle grunn at han er verdens beste venstreback. Har ikke sett Irwin all verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nominere RM? Ronaldo Beckham Slapp av, ikke enda. Midtstopperne kommer først, men det begynner vi ikke på før i morgen. Nå skal det stemmes på venstrebeck! Tenkte CB kom før LB Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Denis Irwin, and it's not even close... Svært delaktig og en en viktig brikke i det første storlaget Ferguson bygde. Sikker som banken på straffer. Endret 15. desember 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Ikke bare Irwin fordi han var så god på banen defensivt (sett mange mange gamle kamper med han på MUTV) og på straffer osv, men han er rett og slett HERLIG. Ser han på "The Big Match with Denis Irwin" etter så og si hver eneste kamp. Herlig fyr, fortsatt med i klubben og en ekte legende er han også. Pat er den beste venstrebacken i verden pdd. og er også en herlig fyr ellers, samt en av favorittspillerne mine. Men her snakker vi om tidenes spillere, ikke "denne helgen". Endret 15. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg stemte på Irwin Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Synes det er merkelig jevnt mellom Irwin og Evra. Irwin er et åpenbart valg for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Katastrofe hvis ikke han vinner. Er jo ikke sammenlignbart engang... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det som er verre er vel at noen faktisk har stemt på Sheasy og Mikäel Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Synes det er merkelig jevnt mellom Irwin og Evra. Irwin er et åpenbart valg for min del ihvertfall. Grunnen er nok at mange av den yngre garde (og de er det mange av her) ikke fulgte med på United da Irwin var på sitt beste. Jeg er en av dem, og velger derfor å ikke delta i avstemningen da jeg ikke føler jeg kan stemme på en spiller kun basert på ting jeg har hørt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Evra når ikke Irwin til ankelkulen engang. Først må han få noen år i United. Men han har potensiale til å bli like stor som Irwin. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kan vi slutte å ta med tullekandidater som O'Shea og Silvestre på disse kåringene? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Synes det er synd at ikke Irwin leder. Mannen er en av de mest stabile fotballspillerne jeg har sett, og leverte alltid en bunnsolid kamp. Hjelper at han var en mester på straffer og hadde en skuddfot med mer gift en et gjennomsnittlig vinmonopol. At Schmeichel blir stemt fram som den beste keeperen, mens VDS ikke får benkplassen engang er noe rart, da Irwin kontra Evra er noe av det samme, selv om skillet ikke er like klart. My two cents. Folk stemmer selvfølgelig utifra det de selv mener. Ikke la mine tanker komme i veien. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kan vi slutte å ta med tullekandidater som O'Shea og Silvestre på disse kåringene? Såfremt du ikke kan argumentere hvorfor disse to herlighetene som har begge har spilt over 350 kamper for klubben skulle være med på kåringen så trenger du ikke poste i det hele tatt. Jeg ser begge to som mer naturlig i en slik kåring enn Patrice Evra. Forøvrig hårreisende at Evra leder og at Irwin ikke gjør det. Her er forøvrig kamper spilt for de som måtte lure: Neville 582, Irwin 529, Albiston 485, Silvestre 361, O'Shea 357, Byrne 280, Evra 167. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå