Gå til innhold

Man Utd - kåring av tidenes førsteellever!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Peter Schmeichel [ 43 ] ** [84.31%]

Edwin van der Sar [ 2 ] ** [3.92%]

Tim Howard [ 0 ] ** [0.00%]

Fabien Barthez [ 2 ] ** [3.92%]

Alex Stepney [ 3 ] ** [5.88%]

Gary Bailey [ 1 ] ** [1.96%]

Schmeichel vant, Stepney på benken.

Da går vi videre. Ser at noen har nominert høyrebeckene allerede, så de trenger ikke å nomineres på nytt. :)

Lenke til kommentar

Nominerer Shay Brennan.

HB og GK er to posisjoner hvor det ikke har florert med legender.

Bill Foulkes spilte endel RB, men jeg vil nominere han som stopper da det var hans foretrekkende posisjon samt der han spilte mest. Er redd han fort kan bli oversett dog, så mulig det er lurt å nominere han her, så han får en plass i 11'eren?

Lenke til kommentar

Foulkes må nesten med som stopper, synes jeg, selv om han kanskje har større sjanse for å havne utenfor da.

Når det gjelder Stepney vs. Schmeichel så står ikke nødvendigvis om hvem som holdt høyest nivå for alle, Ronaldo for eksempel er kanskje ferdighetsmessig den beste spilleren vi har hatt i klubben, men for meg kan han aldri ta en plass i dette laget. For all del, jeg sier ikke at Schmeichel ikke fortjener det, for det kan man gjerne mene, men man skal ikke undervurdere hvor mye Stepney har gjort for klubben. Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha snakket med folk som har opplevd Stepney og det jeg har lest og fått sett av Stepney.

Lenke til kommentar
Foulkes må nesten med som stopper, synes jeg, selv om han kanskje har større sjanse for å havne utenfor da.

Når det gjelder Stepney vs. Schmeichel så står ikke nødvendigvis om hvem som holdt høyest nivå for alle, Ronaldo for eksempel er kanskje ferdighetsmessig den beste spilleren vi har hatt i klubben, men for meg kan han aldri ta en plass i dette laget. For all del, jeg sier ikke at Schmeichel ikke fortjener det, for det kan man gjerne mene, men man skal ikke undervurdere hvor mye Stepney har gjort for klubben. Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha snakket med folk som har opplevd Stepney og det jeg har lest og fått sett av Stepney.

Sikker på det?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...