Jotun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lurer på hvis man har en skala fra 1 til 10 hvor mye Cantona angrer på det sparket når han ser i ettertid konsekvensene av det? Glemmer aldri sportsnyhetene den kvelden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror han har angret mer enn han gir utrykk for iallefall. Han har vel sagt et par ganger at han absolutt ikke angrer... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Høyrebacker da. Gary Neville Paul Parker bør også være med Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nominerer O'Shea, siden jeg glemte å gjøre det til keeperkåringen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Peter Schmeichel [ 43 ] ** [84.31%] Edwin van der Sar [ 2 ] ** [3.92%] Tim Howard [ 0 ] ** [0.00%] Fabien Barthez [ 2 ] ** [3.92%] Alex Stepney [ 3 ] ** [5.88%] Gary Bailey [ 1 ] ** [1.96%] Schmeichel vant, Stepney på benken. Da går vi videre. Ser at noen har nominert høyrebeckene allerede, så de trenger ikke å nomineres på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tråden har gått meg hus forbi. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Tråden har gått meg hus forbi. Har ikke kommet langt enda, så du har ikke gått glipp av særlig mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg rakk nå å stemme. Høyreback btw. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nominerer Shay Brennan. HB og GK er to posisjoner hvor det ikke har florert med legender. Bill Foulkes spilte endel RB, men jeg vil nominere han som stopper da det var hans foretrekkende posisjon samt der han spilte mest. Er redd han fort kan bli oversett dog, så mulig det er lurt å nominere han her, så han får en plass i 11'eren? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Nevermind, han var nominert Endret 10. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg sliter litt med høyreback selv. Må bli de nyere som jeg er kjent med. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Foulkes må nesten med som stopper, synes jeg, selv om han kanskje har større sjanse for å havne utenfor da. Når det gjelder Stepney vs. Schmeichel så står ikke nødvendigvis om hvem som holdt høyest nivå for alle, Ronaldo for eksempel er kanskje ferdighetsmessig den beste spilleren vi har hatt i klubben, men for meg kan han aldri ta en plass i dette laget. For all del, jeg sier ikke at Schmeichel ikke fortjener det, for det kan man gjerne mene, men man skal ikke undervurdere hvor mye Stepney har gjort for klubben. Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha snakket med folk som har opplevd Stepney og det jeg har lest og fått sett av Stepney. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Poll oppe og går. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ble Neville på meg, alltid vært en av favorittene siden jeg var liten, og de andre kjenner jeg ikke spesielt godt til. Bortsett fra O'Shea selvfølgelig, men han er ikke i nærheten. Brown før O'Shea på backen for min del i hvert fall. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Før jeg stemmer må jeg vite om dette betyr at Foulkes ikke kan bli stemt frem som midtstopper, hvis han ikke blir høyreback. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Før jeg stemmer må jeg vite om dette betyr at Foulkes ikke kan bli stemt frem som midtstopper, hvis han ikke blir høyreback. Om han ikke blir høyrebeck, får han bli med i midtstopperkåringen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gary Neville fikk min vote. Legend. Gaary Neville is a red, is a red, is a red. Nr 2 blir Mr Wesley, men i mine øyne er han klart best som midtstopper, ikke høyreback selvom han bekledde den rollen svært godt før han ble skadd. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Stemte Neville etter at det ble klargjort at Foulkes kan bli stemt frem som midtstopper. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Foulkes må nesten med som stopper, synes jeg, selv om han kanskje har større sjanse for å havne utenfor da. Når det gjelder Stepney vs. Schmeichel så står ikke nødvendigvis om hvem som holdt høyest nivå for alle, Ronaldo for eksempel er kanskje ferdighetsmessig den beste spilleren vi har hatt i klubben, men for meg kan han aldri ta en plass i dette laget. For all del, jeg sier ikke at Schmeichel ikke fortjener det, for det kan man gjerne mene, men man skal ikke undervurdere hvor mye Stepney har gjort for klubben. Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha snakket med folk som har opplevd Stepney og det jeg har lest og fått sett av Stepney. Sikker på det? Endret 12. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sikker på hva, Limbeck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå