Limbeck Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hyggelig at Peter ikke fikk alle stemmene. Stepney var en knallgod keeper ps, nei det var ikke jeg som stemte på han Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Stemmer for at vi tar med de to spillerne som får flest stemmer på alle posisjonene, slik at vi får et førstelag, og en benk på 11 mann. Selv det kan ikke yte alle legendene i klubben rettferdighet, men da får vi ihvertfall med flere folk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det var jeg som stemte Stepney. Peter er langt fra soleklar til den etter min mening. Alexander hadde vel til og med to mål for oss, imponerende keeper. Det kan selvsagt ha noe med hvor ofte jeg ser DVDen min med finalen fra 68' også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alex Stepney var en fantastisk keeper. Håper Gary Bailey får en stemme også Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kan jeg spørre hva som er vitsen med nominasjoner? Syns det virker tidskrevende og unødvendig. Hvorfor ikke bare gjøre som i tråden vår? På hver plass stemmer dere på tre spillere, førsteplassen får 3 poeng, andreplassen får 2p og tredjeplassen får 1p. Enkelt og greit. Fordi det er mer tidskrevende... Uansett så er det idiotisk å ikke ta i bruk undersøkelsesvalg når man først har muligheten til det. Akkurat i en slik avstemning er det kanskje ikke så idiotisk å unngå poll allikevel? Tenk hvor mange non-United trolls som kan misbruke dette her? Just sayin'... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 19 stykker som har stemt på Schmeichel. Ingen som har misbrukt noe som helst. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Limbeck: Trøstestemme til Gary Bailey fra meg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Limbeck: Trøstestemme til Gary Bailey fra meg. Bra Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ga stemmen til Peter den store. Lett valg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jo, Latias, pollen er misbrukt. Barthez har to. Jeg ser forresten ikke hvordan det er "lett" å velge Peter over Alexander. Endret 8. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har vel litt med at de fleste av oss kun har opplevd Peter. Peter har i tillegg vunnet kåringer som verdens beste keeper 2 ganger, og i følge Wikipedia vant han i 2001 en kåring hos Reuters hvor de skulle velge tidenes beste keeper. Da vant han blant annet foran Banks, som forøvrig holdt Stepney utenfor landslaget. Peter var i tillegg en større keeper på 90-tallet enn Stepney var på 60-tallet. Vi får også regne med at fotballen og fotballspillerne blir mer profesjonell. Igjen poengtere at folk flest på forumet kun har opplevd Peter. Hører du med folk som har opplevd begge, vil nok Peter fortsatt være størst. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jo, Latias, pollen er misbrukt. Barthez har to. Jeg ser forresten ikke hvordan det er "lett" å velge Peter over Alexander. Jo, det er ganske lett faktisk. Peter var i verdenstoppen i en periode på 10 år. Alex Stepney var aldri i verdenstoppen, og det har jeg begrunnet for tidligere også. 1 landskamp for England sier vel det meste. Peter Schmeichel er tidenes United-keeper, and it's not even close. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Stepney var god, men aldri best. Han er nok vår nest beste keeper gjennom tidene, mye på grunn av lang og tro tjeneste og et durabelig antall kamper, samt en stor medvirkning i Europacup-trofeet i '68. Peter var derimot verdens beste keeper i en årrekke, og det er noe vi aldri har hatt i United, verken før eller senere. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Stemmen min gikk til Peter Schmeichel. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Stepney var god, men aldri best. Han er nok vår nest beste keeper gjennom tidene, mye på grunn av lang og tro tjeneste og et durabelig antall kamper, samt en stor medvirkning i Europacup-trofeet i '68. Peter var derimot verdens beste keeper i en årrekke, og det er noe vi aldri har hatt i United, verken før eller senere. Men det behøver jo ikke å så noe om hvem som var best av de to. Cantona hadde ikke noen stor landslagskarriere Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nei, det er klart. Han var dårlig på landslaget. Det hadde ingenting med at franske landslagstrenere etter Platini stort sett har vært sære tullinger som velger ut laget etter hvordan stjernene står. Cantona var kaptein på laget til han sparket ned en Palace-fan, men treneren ville ikke ha Cantona tilbake på landslaget etter utestengelsen fordi "laget spilte bra nå". Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Cantona hadde ikke noen stor landslagskarriere Du syntes 20 mål på 45 kamper er dårlig? Nå må man huske på at fransk fotball var i en stor bølgedal på denne tiden. De var ikke med i USA-VM i 94 bl.a. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Cantona hadde ikke noen stor landslagskarriere Du syntes 20 mål på 45 kamper er dårlig? Nå må man huske på at fransk fotball var i en stor bølgedal på denne tiden. De var ikke med i USA-VM i 94 bl.a. 45 kamper er ikke så veldig mye da. Mange har forskjellige grunner for å velge sin spiller. Poenget er vel at man kan vise litt mere respekt. Jeg ser ikke på Peter som en overlegen keeper. Stepney var god. Bailey var også god Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Men verken Stepney eller Bailey hadde noen stor landslagskarriere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Grunnen til at Cantona ikke hadde mer enn 45 kamper har selvsagt med at franske landslagstrenere etter Platini har hatt ekstremt merkelige begrunnelser for sine valg ved uttak. FØR Cantona ble utestengt for å utøve kampsport mot slamp var han tross alt kaptein på landslaget. Nominere høyrebacker da? Antar Neville og Foulkes er dem det står om da. For meg er valget rimelig lett. Foulkes er noe før min tid, og Neville står igjen som klar kandidat. Jeg nominerer Neville, type Gary. Endret 10. desember 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå