Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Men kjøre vene da. Park har da hatt gode kamper og Giggs må da ha konkurenter. Sett opp lee Sharpe da. Eller Gordon Strachan Hva er poenget ditt? Jeg sier jo selv at det hadde vært idiotisk om bare Giggs hadde blitt nominert... Hvis du ikke har skjønt det, jeg gidder ikke denne avstemningen lenger. Du kan takke folka som har klaget gjennom hele tråden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Ok, da får andre fortsette i en annen tråd da Dessuten klaga jeg på de som kranglet, ikke på deg Endret 24. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg starter opp en annen tråd. Vi kjører Gooner-systemet, der alle stemmer i tråden og alle er nominert. Får den opp i løpet av en halvtime. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Yorke - Cole Giggs - Keane - Scholes - Beckham Irwin - Stam - Berg - Neville Peter Schmeichel var det så vanskelig da? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Haha, hvor er Cantona? Hvor er Pallister? Best?Charlton? Law? Er ikke så enkelt som du tror, men utifra laget vet du vel ikke hva som har skjedd før 95-96 eller noe slikt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 eller noe slikt ja.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det var en latterlig dårlig tidenes ellever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå