Gå til innhold

Man Utd - kåring av tidenes førsteellever!

Latias

Anbefalte innlegg

Whining om nominasjonene faktisk... 1 ting at det er whining om hvem som vinner, men om nominasjonene? Latterlig.

Jada, alle sine synspunkter er whining. Latias burde tatt 11 random spillere, også kunne vi satt en strek der. Det er jo latterlig å ha forskjellige meninger.

Hvorfor whine over nominasjoner? du snakker jo om forskjellige meninger, det er latterlig at folk har forskjellige meninger når de nominerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er latterlig når man beviser at man OVERHODE ikke har greie på verken 1) fotball 2) historie.

Gleder meg til denne tråden dør og forsvinner bakover i sidene. Skamplett for forumets vegne og et bevis på hvor mange kunnskapsløse fjøsnisser som befinner seg bak avatarene

Nominasjon var for seint, derfor kom jeg ikke med noe "relevant"

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ji-Sung Park blir nominert til tidenes venstrekant på United, hva tror du egentlig? Selvfølgelig reagerer folk når han ikke har en dritt der å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er bare nominasjoner, folkens. Han har heller ikke fått noen stemmer, så hvorfor klager dere egentlig?

Jeg gir meg nå. Det er jul, har bedre ting å gjøre enn å holde en slik tråd i gang. Har hørt nok drittprat, så nå får det være nok. Dere får starte deres egen kåring med egne regler, for jeg er pisslei at det alltid er noen som må klage over de minste ting. Greit at alle har sine egne meninger, men hvorfor klage på noen nominasjoner? Vi kunne jo bare satt opp en poll med Giggs, og alle kunne ha stemt på han? Nei, nå er det nok. Antar at det er folk som kan gjøre en bedre jobb enn meg ved en slik kåring, for det er mange som har klaget. Start opp en tråd, og vi ser hvor lenge dere holder før noen begynner å klage. Takk for meg, og god jul.

Lenke til kommentar
Ji-Sung Park blir nominert til tidenes venstrekant på United, hva tror du egentlig? Selvfølgelig reagerer folk når han ikke har en dritt der å gjøre.

Det er ikke lov med egne meninger da altså? bestemm deg! Enig med Latias, makan til mye klaging på nominjasjoner og kåringer. Kudos til deg Latias, skjønner at du gir deg.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke tråden det klages på. Den skal du ha all mulig kreditt for.

Det er vel heller det at det nomineres en helt middelmådig spiller som tidenes venstreving i klubben som er for mange her uforståelig.

Tråden derimot, er et bra tiltak.

forøvrig ønsker jeg dere en god jul.

Lenke til kommentar
Nå er det vel ikke tråden det klages på. Den skal du ha all mulig kreditt for.

Det er vel heller det at det nomineres en helt middelmådig spiller som tidenes venstreving i klubben som er for mange her uforståelig.

Men hvem bryr seg om det er en middelmådig spiller som nomineres? Vi så jo med Park, ingen stemte på han uansett. Er man middelmådig, havner man helt sikkert ikke på tidenes United-lag. Vi kunne jo ha satt Giggs alene i en poll, slik at alle kunne stemme på han...

Enig Jotun. Skulle tro at dette var et presidentvalg i USA. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...