Latias Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Stem i vei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ser ut for at Best vinner. Har 100% av stemmene så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Ser ut for at Best vinner. Har 100% av stemmene så langt. He is simply the best. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Kan jo nesten gå videre allerede. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) 6/7 Endret 20. desember 2009 av Speedfrog Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Blir vanskelig å kåre noen annen vinner enn Best her, ja. Håper bare at jyplingene som ikke stemmer på han setter Beckham på benken. Ronaldo foran Becks ville vært skandale. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ronaldo går vel med på venstrekant-kåringen også? Nei? Jeg synes det. Spilte like bra på begge kantene Det blir helt feil, Ronaldo spilte 90% av kampene på høyresiden, derfor blir det feil å nominere han der! Da kunne jeg jo ha nominert John O'Shea på keeperplassen, er jo tross alt en av de få som har stått i mål uten å slippe inn mål i det hele tatt Ronaldo skiftet da kant hele tiden. Ofte flere ganger i løpet av en kamp. Redd for at Giggs skal miste plassen sin nå? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Blir vanskelig å kåre noen annen vinner enn Best her, ja. Håper bare at jyplingene som ikke stemmer på han setter Beckham på benken. Ronaldo foran Becks ville vært skandale. Bare lufter noen tanker her, men rent objektivt sett så er Ronaldo en bedre spiller enn det Beckham var. 42 mål på en sesong i verdens tøffeste liga er ikke rent lite. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Da er vi over på individuell styrke over United-karriere i sin helhet. Det var jo et hylekor av en annen verden når Vidic havnet så høyt som han gjorde. Dette gjelder vel for Ronaldo også, selv om Ronaldo var en mye mer dominant spiller for oss. Endret 20. desember 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Stemte Ronaldo, for å få han på benken. Hvor mange kan smykke seg med tittelen Europas beste spiller? Law, Charlton, Best og Ronaldo. Verdens desidert beste spiller over en kortere periode. I en enkelt drømmekamp ville jeg heller sett Best-x-x-Ronaldo enn Best-x-x-Giggs. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Og Whiteside ble ikke med, selv om jeg nominerte han. Takk for den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Og Whiteside ble ikke med, selv om jeg nominerte han. Takk for den Bare hyggelig. Har lagt han til, slik at at han kan "drite seg ut" sammen med de fire andre på 0 stemmer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ronaldo foran Becks ville vært skandale. Er dette sarkasme eller ikke? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er dette sarkasme eller ikke? Ikke. Jeg er fullstendig klar over at Ronaldo ferdighetsmessig muligens er den beste spilleren vi har hatt i klubben noensinne, men Beckham har en mye større status hos meg som United-spiller, mye på grunn av at jeg vokste opp med uke ut og uke inn av fantastiske frispark og presise innlegg og var vel strengt tatt your average Beckham-fanboy fra jeg var seks år gammel til han dro til Real Madrid i 2003. Hver gang jeg ser på Season Review fra spesielt Treble-sesongen står Beckham klart ut som den beste spilleren vår. Jeg digger bare spillestilen hans. Det er godt mulig at jeg husker tilbake på Ronaldos tid i United-trøya om fem til ti år og har de samme tankene om han som jeg har om Becks akkurat nå, men foreløpig er han ikke helt der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er dette sarkasme eller ikke? Ikke. Jeg er fullstendig klar over at Ronaldo ferdighetsmessig muligens er den beste spilleren vi har hatt i klubben noensinne, men Beckham har en mye større status hos meg som United-spiller, mye på grunn av at jeg vokste opp med uke ut og uke inn av fantastiske frispark og presise innlegg og var vel strengt tatt your average Beckham-fanboy fra jeg var seks år gammel til han dro til Real Madrid i 2003. Hver gang jeg ser på Season Review fra spesielt Treble-sesongen står Beckham klart ut som den beste spilleren vår. Jeg digger bare spillestilen hans. Det er godt mulig at jeg husker tilbake på Ronaldos tid i United-trøya om fem til ti år og har de samme tankene om han som jeg har om Becks akkurat nå, men foreløpig er han ikke helt der. Og derfor er det katastrofe om Ronaldo blir valgt? Vi skulle velge ut det beste laget, ikke det laget som gir oss mest følelser gjennom tidene Beckham var god, men Ronaldo var bedre I mine øyne ihvertfall! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har mer sansen for Beckham enn Ronaldo, men Ronaldo var bedre, han var vel også bare to sesongen mindre i klubben enn Beckham og. Joda, Beckham var jævlig god under treble sesongen i 99, men Ronaldo var faen meg god under dobbelen for et par år siden han og. Blir drøyt å si at det er en skandale om Ronaldo kommer over Beckham, all den tid Ronaldo faktisk er bedre. Min stemme gikk til Best. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Best klar vinner og godt er det. Stemte selv på Billy, som ikke fortjener å stå på null. Forøvrig: Beckham > Ronaldo Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Stemte Ronaldo. Best ser ut til å vinne ganske greit og ser heller Ronaldo på benken (selv om det også er ganske tafatt, men hey, det er tross alt Best han er opp mot) enn David Beckham. Ikke fordi jeg ikke liker Beckham, men fordi Ronaldo allerede er bedre (etter min mening) enn Beckham noen gang var. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Stemte Ronaldo. Best ser ut til å vinne ganske greit og ser heller Ronaldo på benken (selv om det også er ganske tafatt, men hey, det er tross alt Best han er opp mot) enn David Beckham. Ikke fordi jeg ikke liker Beckham, men fordi Ronaldo allerede er bedre (etter min mening) enn Beckham noen gang var. Klart Ronaldo var bedre for oss enn Beckham på sitt beste. Mye bedre også. Spørsmålet er vel heller om man ønsker å stemme på Beckham fordi han var i klubben såpass mye lengre enn Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå