Sir Game Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kan vi ikke endre emnetittel til "forumets favoritt 11'er" eller noe i den duren. Tidenes er det i alle fall ikke. Det finnes de av oss som har sett nokså mye av 60-70 talls kamper, deriblant meg selv, jotun. Så vet du det. Dette blir en konflikttråd da enkelte som meg, wis og Limbeck baserer oss på HELE historien, mens andre tar med det de har sett live. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det finnes de av oss som har sett nokså mye av 60-70 talls kamper, deriblant meg selv, jotun. Så vet du det. Jepp, det sa eg også i innlegget at det var. Men mange her inne som har gjort dette? Neppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Står mellom Bruce og Vida nå. Fortsetter til kl. 14, slik at de kan bli skilt. Kan godt endre til "forumets førsteellever" hvis det høres bedre ut. Dette er ikke ment til noen spesielle, er bare lei sutringa til enkelte. Har man ikke noe bedre å gjøre enn å klage, kan man bare la være å poste. Start opp en egen tråd med egne regler og se hvordan det går. Det der med interne stemmer hadde blitt for slitsomt og jeg hadde nok ikke fullført hele greia. Jeg synes det er kjipt at man hele tiden skal slakte de som gidder å starte opp slike tråder. Hvor mange av dere er det som gidder å lage kamptråder hver uke, holde styr på en slik tråd og ha to tippekonkurranser på forumet også? Tviler på at det er så mange, så jeg synes dere burde være fornøyd med det dere får. Som sagt, lag en egen tråd med egne regler hvis dere er uenig med meg. Tror ikke trådstarter hadde vært så glad dersom jeg gikk inn i tråden og slaktet hele opplegget. Endret 19. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Og når du gjør det så får du slengt postcounthore i trynet i tillegg... Er forøvrig liten vits å ha en avstemming av tidenes førsteellever hvis noens meninger ikke teller. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tror det er ingen her som kritiserer deg, Latias, med mindre det er noen innlegg jeg har gått glipp av. De folk kritiserer er de som stemmer med bare de (eller den passer nok best i dette tilfellet) siste sesongen(e) i tankene. At Vidic som bare har vært her i 4 år og spilt på svært høyt nivå i ikke mer enn 2 sesonger ligger an til å komme på tidenes United-lag blir litt feil, når han kjemper med blant annet visekaptein Rio (nesten udiskutabelt en mer komplett stopper enn Vidic), Bruce (var her i 9 sesonger), Pallister (også 9 sesonger) og Foulkes (19 sesonger og en viktig del av Busby babes). For de flotte bidragene dine til forumet tror jeg de aller, aller fleste setter pris på. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Rart at Pallister ikke er milevis foran Vidic egentlig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Til manges forsvar kan jeg dog si at jeg leste iallefall overskriften som "tidenes beste" førsteellever og ikke "tidenes" førsteellever. Førstnevnte huser gjerne spillere som Vidic og Evra som førstealternativer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Bruce vinner på antall kamper for klubben? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Neh, vi prøver å skille dem på den ordentlige måten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Vær så snill, kan ikke en eller annen som ikke har stemt, stemme? Kan ikke ha tre midtstoppere på laget. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Vi bør vel sette igang med nominasjoner til høyre midtbane for å holde skjema? Nominerer David Beckham. Endret 19. desember 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Jada, nominer i vei. Da nominerer jeg spilleren som har sørget for trofé etter trofé de siste sesongene, nemlig Ronaldo. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Andrei Kanchelskis må vel med. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Georgie Best må være med. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Da ser det ut til at Ferdinand og Bruce var de som fikk flest stemmer, med Vidic/Pallister på 3. Da stemmer jeg for Pallister på benken Endret 19. desember 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Rio og Bruce på laget. Venter med å fjerne avstemningen, for jeg må ha en spiller på benken også (to spillere som kjemper om den plassen). Fortsett å nominere høyrekantene dere. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Føler det kommer til å bli veldig vanskelig å bestemme seg for en å stemme på når det gjelder midtbanen.. En eller annen legende må vrakes :o Endret 19. desember 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Ny avstemning, slik at vi får satt en spiller på benken også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Haha, hvem er det egentlig som stemmer her inne? Flott initiativ av deg Latias, du skal vite det, jeg klager på ingen måte på deg, men på hvordan folk stemmer her. Vidic foran Gary Pallister? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ufattelig egentlig. Mannen var jo i klubben i 9 år og spilte over 400 kamper! Vidic har ikke spilt halvparten enda engang, og mange velger han foran Gary... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå