Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) På grunn av at folk klager over de minste ting, velger jeg å drite i denne kåringen. Orker ikke holde i gang en kåring der folk klager over nominasjoner og kaller andre brukere for kunnskapsløse fjøsnisser. De som har klaget får ta og lage en ny tråd, for det er åpenbart at de kan bedre. Er lei sutringa til folk i denne tråden. Beklager til de som faktisk har vært seriøse, men orker ikke å fullføre denne. God jul. --------------------------- Gjør som Arsenal har gjort, og starter opp en tråd der vi skal bestemme hvem som fortjener plass på tidenes lag posisjon for posisjon. Om du skal poste din beste United-ellever, gjør det her. Regler: - En dag til å nominere spillere, deretter to dager til å stemme i avstemningen. - Kåringen skal skje med avstemning, og ikke internt slik Arsenal har gjort. - Ved avstemninger der det kan settes flere spillere (eks. to midtstoppere) vil de to med flest stemmer få plass på laget. Datoer å forholde seg til: 7. desember: Nominasjoner til keeperplassen 8. og 9. desember: Stemme på beste keeper 10. desember: Nominasjoner til høyrebeck 11. og 12. desember: Stemme på beste høyrebeck 13. desember: Nominasjoner til venstrebeck 14. og 15. desember: Stemme på beste venstrebeck 16. desember: Nominasjoner til midtstoppere 17. og 18. desember: Stemme på beste midtstoppere 19. desember: Nominasjoner til høyreving 20. og 21. desember: Stemme på beste høyreving 22. desember: Nominasjoner til venstreving 23. og 24. desember: Stemme på beste venstreving 25. desember: Nominasjoner til sentralemidtbanespillere 26. og 27. desember: Stemme på beste sentralemidtbanespillere 28. desember: Nominasjoner til spisser 29. og 30. desember: Stemme på beste spisser 31. desember: Nominasjoner til tidenes beste United-spiller 1. og 2. januar: Stemme på tidenes United-spiller Laget: Peter Schmeichel Gary Neville - Rio Ferdinand - Steve Bruce - Denis Irwin George Best - Sentral midtbane - Sentral midtbane - Ryan Giggs Spiss - Spiss Benken: Alex Stepney - Bill Foulkes - Patrice Evra - Gary Pallister - Cristiano Ronaldo Tidenes beste spiller: Tidenes beste manager: Nominasjoner til keeperplassen: Peter Schmeichel Edwin van der Sar Tim Howard Fabien Barthez Alex Stepney Gary Bailey Nominasjoner til høyrebeck: Gary Neville Paul Parker John O'Shea Shay Brennan Bill Foulkes Nominasjoner til venstrebeck: Tony Dunne Patrice Evra Denis Irwin Roger Byrne Mikael Silvestre John O'Shea Nominasjoner til midtstopperplassene: Nemanja Vidic Rio Ferdinand Steve Bruce Jaap Stam Gary Pallister Bill Foulkes Wes Brown Paul McGrath Ronny Johnsen Roger Byrne Henning Berg Nominasjoner til høyreving: David Beckham Cristiano Ronaldo Andrei Kanchelskis George Best Steve Coppell Billy Meredith Nominasjoner til venstreving: Ryan Giggs Park Ji-Sung Cristiano Ronaldo Albert Scanlon Endret 24. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Her er det bare å kåre vinneren med en gang. Det er ingen over og ingen ved siden. Peter Boleslaw "The Great Dane" Schmeichel Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg nominerer Massimo Taibi! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 :!: Jeg får vel gi Peter den store litt mer verdig konkurranse, da. Jeg nominerer Edwin van der Sar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg nominerer Massimo Taibi! Sar og Peter er allerede nominert ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Får slenge inn en til konkurent da: Tim Howard Som jeg alltid har synes synd på at han aldri slo helt igjennom, og at han ble plassert på benken for Roy Carrol Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg nominerer Fabien Barthez. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg kan nominere en som man kan diskutere da Alex Stepney Gary Bailey bør også være med Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Litt off topic, men disse tre kåringene er bankers, henholdsvis Schmeichel, Giggs og Giggs. 7. desember: Nominasjoner til keeperplassen 22. desember: Nominasjoner til venstreving 31. desember: Nominasjoner til tidenes beste United-spiller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Litt off topic, men disse tre kåringene er bankers, henholdsvis Schmeichel, Giggs og Giggs.7. desember: Nominasjoner til keeperplassen 22. desember: Nominasjoner til venstreving 31. desember: Nominasjoner til tidenes beste United-spiller Trodde George Best spilte venstreving jeg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Synes ikke Giggs skal være være for sikker på plassen sin. Ronaldo kan spille på begge vingene og vi har også spillere som Best og Edwards. Norman Whiteside var vel på høyresiden Endret 7. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Giggs er bankers, Edwards spilte sjeldent på ving, selv om han mestret det, Best spilte på begge vingene og som offensiv midtbanespiller. Han er den soleklare kandidaten til høyrevingen for min egen del. Klarer du å utelate Charlton og Giggs fra tidenes lag så er jeg i sjokk. Etter min mening trenger vi ikke nominasjoner, da alle United-Spillere burde være nominert, men Stepney, Sar og Schmeichel er vel hovedkandidatene her uansett, og er allerede nevnt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan jeg spørre hva som er vitsen med nominasjoner? Syns det virker tidskrevende og unødvendig. Hvorfor ikke bare gjøre som i tråden vår? På hver plass stemmer dere på tre spillere, førsteplassen får 3 poeng, andreplassen får 2p og tredjeplassen får 1p. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Giggs er bankers, Edwards spilte sjeldent på ving, selv om han mestret det, Best spilte på begge vingene og som offensiv midtbanespiller. Han er den soleklare kandidaten til høyrevingen for min egen del. Klarer du å utelate Charlton og Giggs fra tidenes lag så er jeg i sjokk. Etter min mening trenger vi ikke nominasjoner, da alle United-Spillere burde være nominert, men Stepney, Sar og Schmeichel er vel hovedkandidatene her uansett, og er allerede nevnt. Jeg vet ikke. Vi har veldig mange gode vinger. Og jeg er velsdig usikker på hvor Edvards spilte. Han var vel over hele midtbanen. Det er liksom 5-6 spillere på midten som man "ikke kan utelate". Sentral midtbane er jo et lite helvete. Men vi får ta det når det kommer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan jeg spørre hva som er vitsen med nominasjoner? Syns det virker tidskrevende og unødvendig. Hvorfor ikke bare gjøre som i tråden vår? På hver plass stemmer dere på tre spillere, førsteplassen får 3 poeng, andreplassen får 2p og tredjeplassen får 1p. Enkelt og greit. +1 Duncan Edwards var mest sentral ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Kan jeg spørre hva som er vitsen med nominasjoner? Syns det virker tidskrevende og unødvendig. Hvorfor ikke bare gjøre som i tråden vår? På hver plass stemmer dere på tre spillere, førsteplassen får 3 poeng, andreplassen får 2p og tredjeplassen får 1p. Enkelt og greit. Fordi det er mer tidskrevende... Uansett så er det idiotisk å ikke ta i bruk undersøkelsesvalg når man først har muligheten til det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Duncan Edwards naturlige posisjon var "half-back", det som vi i dag på engelsk kaller "holding midfielder", men han kunne jo spille overalt. Sentralmidtbane er der det kommer til å bli tøffest. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dere har jammen ikke en lett oppgave dere heller med dette laget. Utrolig mange store spillere som ikke kommer med. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Litt off topic, men disse tre kåringene er bankers, henholdsvis Schmeichel, Giggs og Giggs.7. desember: Nominasjoner til keeperplassen 22. desember: Nominasjoner til venstreving 31. desember: Nominasjoner til tidenes beste United-spiller Trodde George Best spilte venstreving jeg Han kunne spille på begge vingene, men spilte vel mest på høyrevingen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Litt off topic, men disse tre kåringene er bankers, henholdsvis Schmeichel, Giggs og Giggs.7. desember: Nominasjoner til keeperplassen 22. desember: Nominasjoner til venstreving 31. desember: Nominasjoner til tidenes beste United-spiller Trodde George Best spilte venstreving jeg Jepp, men det er vel rimelig innlysende at tidenes beste United-spiller også er best i sin posisjon, ellers er noe riv ruskende galt. Og at Giggs er tidenes spiller burde det ikke være noen tvil om lenger. Vi er så sinnssykt privilegerte som faktisk har fått oppleve karrieren til denne mannen. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå