Gå til innhold

Oppdraget "Destroy Palais Royale" The Sabetour Hvordan?

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter å spiller Oppdraget "Destroy Palais Royale" på The Sabetour, hvor jeg skal sprenge flere luftskift, jeg har tatt alle utenom to stk, (de to i midten gjennstår). Og jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal ta de.

Noen som kan hjelpe meg?

Takker så mye for svar.

Edit: La inneholde i spoiler.

Endret av Blueone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote fra Sabetour tråden

Skal sies at jeg stusset på en liten ting nå, i et av oppdragene så skal man ødlegget et sted som heter Palais Royale. Til slutt så sto jeg igjen med to zepplinere som skulle skytes ned de hang fast i vaiere festet til bakken. på toppen av byggningen som går rundt dette stedet så står det to luftvernkanoner, som gjør ganske mye av jobben og jeg fyre løs på det som kunne fyres løs på for å si det sånn, også mange skudd i de to zepplinerne som hang fast, men det gjorde ingen skade.

Når jeg hadde tatt stort sett det meste så var det to ting til som skulle ødlegges og jeg skjønte ikke bæret fløy rundt og prøvde å feste eksplosiver på det meste men ingen ting skjedde. Det viste seg at det var zepplinerne som jeg ikke kunne skyte ned med luftvernkanonene som var de to siste målene, de skøyt jeg ned med maskinpistolen min :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...