Khani Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Da har dette rettet seg opp igjen. Fant ut at det hele skyltes ruteren. Så den er blitt fikset. Takk for hjelpen uansett alle sammen. Steng tråden. __________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ Hei jeg har et problem med msn for øyeblikket. Jeg kommer ikke inn på hotmail eller msn på noen av pcene mine. Og hvær gang jeg prøver og logge på får jeg denne feil meldingen. 80072efd Koden sjekket jeg og det har noe med feil proxy eller brannmur. Og jeg har sjekket alt som er av fikser. Sjekket det meste jeg kan tenke meg som kan løse det.Jeg har også lest at det var noen store problemer med dette for noen år siden. Men ingenting løser det. Endret 8. desember 2009 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har du vurdert å bytte messenger-klient for å se om det løser problemet ditt? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Ja. har prøvd det meste det rare er at ene maskinen kjører den nyeste og denne kjører 8.5 som er eneste som fungerer til xp 64bit. Rare er at begge sliter med det samme problemet. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 8.5 skal normalt ikke fungere lengre. Last ned den nye versionen på msn.no, den fungerer også på Win XP 64 bit. Eventuelt prøv aMSN eller www.ebuddy.com. Du kan også prøve å avinstallere og legge inn alt på nytt. Sjekk også at du ikke har noen brannmurer eller noe annet som sperrer for MSN. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nå kommer jeg inn på msn siden men får ikke gått inn for og sjekke mail. Har sett på msn support og prøvde og logge meg inn og så refreshet siden seg atomatisk hvert 5 sekund av en eller annen grunn. Har også sjekket brannmur og diverse. Begyner og gå meg på nervene bruker emailen som hoved adresse. Prøvde og logge meg inn på min andre bruker jeg ikke husker passordet på før dette skjedde. Så kommer det en melding om at det er skrevet inn passor for mange ganger etter et par forsøk. Og så mister jeg tilkoblingen til msn og hotmail. Og deretter får meldingen om feil med brannmur. Vet ikke om dette har noe med saken og gjøre. Edit: Kommer inn på skolen heldigvis. Som også er på den ene pcen som ikke virket. Endret 8. desember 2009 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg fikk fikset det. Steng tråden. __________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå