Hanst123 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, jeg skal kjøpe meg ny mobil og da har jeg planer om å kjøpe en HTC Hero. Og da lurte jeg bare på om det er norsk språk på den eller om det er engelsk det går i foreløbig? Takker for svar Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Den jeg kjøpte på elkjøp i september har både norsk og engelsk. Jeg anbefaler engelsk, det er noen virkelig flaue oversettelser der Manage Applications = Behandle søknader Tap screen to select = Bank skjermen for å velge Lenke til kommentar
Hanst123 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Okai, for jeg såg på elprice og der sto det at det var engelsk utgave (http://www.elprice.no/tele/mobil-htc/htc-hero-white-htcherowhite) . Såg også på Elkøp, men der får de ikke inn nye før 15 desember og jeg vet ikke om tolmodigheten min holder. Noen som vet om det er språkpakker til android som er mulig å laste ned dersom jeg kjøper den engelske utgaven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå