Robocoop Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Som artikkelen sier. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3408345.ece Jeg kan vel ikke si jeg tror noe på dette her. Hva har de tenkt å gjøre med alle fra Eritrea og Afghanistan? Skal de få opphold alle sammen? Det blir kaos i det landet her snart. Klype-Knut og Jern-Erna........................ Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det blir liksom aldri greit? Du vurderte ikke en gang et par rosende ord nå når de faktisk fikk piska hjem et par av disse grufulle asylsøkerne? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Det kostet 1 million å få ut 30 stykker bare på flyturen. Jeg sjekket biletter fra Baghdad til Oslo , en vei................... 6700 kroner. Jeg tror de er tilbake ganske så snart. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det kostet 1 million å få ut 30 stykker bare på flyturen. Jeg sjekket biletter fra Baghdad til Oslo , en vei................... 6700 kroner. Jeg tror de er tilbake ganske så snart. hva skal man gjøre da? er ikke gratis å frakte noen helt fra norge til bagdad med store sikkerhetsstyrker etc Endret 6. desember 2009 av TheJan Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva skulle de gjort da? Tatt livet av dem? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Storberget varsler at han vil bli «hardere i klypa» På tide, håper de også gjør ord om til handling. Kriminelle asylsøkere er Norge ikke tjent med. Utrolig at de i det hele tatt har fått søknaden sin vurdert, vi må bli mye flinkere til å luke ut ugresset tidligere. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Nå må vi pålegge flyselskapene kostnaden med retur om de ikke sjekker hvem de slipper på flyet. Visum og pass må sjekkes og samles inn før avreise. Hvis ikke må de si farvel til det lukrative, norske markedet. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå må vi pålegge flyselskapene kostnaden med retur om de ikke sjekker hvem de slipper på flyet. Visum og pass må sjekkes og samles inn før avreise. Hvis ikke må de si farvel til det lukrative, norske markedet. Neida, det var ingen som forventet at du skulle holde deg til saken. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nå må vi pålegge flyselskapene kostnaden med retur om de ikke sjekker hvem de slipper på flyet. Visum og pass må sjekkes og samles inn før avreise. Hvis ikke må de si farvel til det lukrative, norske markedet. Neida, det var ingen som forventet at du skulle holde deg til saken. Det har jo noe med saken det og. Flyselskaper kan utmerket være førstelinjesjekk på en effektiv måte. Har man ikke visum, fra land der det kreves visum. Ingen plass på flyet. Om da de allikevel tar de med og de stoppes i grensekontrollen, så er det ikke landet som skal ta kostnaden men selskapet som spekulerte i å tjene penger på personen som ikke er gyldig innreisegrunn. Endret 6. desember 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå må vi pålegge flyselskapene kostnaden med retur om de ikke sjekker hvem de slipper på flyet. Visum og pass må sjekkes og samles inn før avreise. Hvis ikke må de si farvel til det lukrative, norske markedet. Og hvordan skal flyselskapene vite hvem som de kan slippe inn og ikke? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Javel, javel. Jeg lurer nå uansett på hvordan ikke en gang dette er mulig å få noe som helst positivt ut av. Først er det "Forbanna tiltaksløse Norge som ikke makter å sende disse tullingene hjem" Og når de blir sendt hjem, så "Jaja, de kommer vel tilbake like fort, så det har ikke noe å si uansett" Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Det er bra at de sendes hjem, men de må ha det så utrivelig når de er her at de ikke vil tilbake. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Flott tiltak. Nå kan de jo forpeste sitt eget hjemland med kriminelle handlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå