Saggi-v Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei! Jeg har nettopp kjøpt ny PC; og jeg har trådløs internett tilkobling på den, siden det er litt vanskelig å få tilgang til kabel slik situasjonen er nå. Men det trådløse internettkortet ligger bak på pcen som de oftest gjør, å det gjør at jeg får dårlig forbindelse, så jeg har sett på en USB-adapter. Det jeg lurer på, er om USB-Adapteren må være samme som ruteren ( Linksys ruter ), må jeg da ha Linksys USB-Adapter, eller må jeg ha samme som nettverkskortet D-Link? Jeg prøvde med en gammel USB-Adapter vi hadde her hjemme, uten noe hell, så jeg lurte på om det måtte være noe spesiellt? Eller ville det vært praktisk å skaffe meg noe annet, hvilke andre alternativer finnes det? Takk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det trenger ikke være samme merke nei. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvis du får så dårlig forbindelse med et kort bakpå PC, så er det langt fra sikkert at en USB-dongle vil redde dagen. Ta en titt på homeplug som er nettverk over strømnettet. Lønner seg å velge varianten med 200Mbit eller høyere for de har lengst rekkevidde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå