Supreme P. Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Halvt koreaner ^^, kankje for mye info? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 nei, greit med info det... Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Btw, ikke lenge til ball Lurte på hva dere syntes om denne kombinasjonen: bare med rødskjorte og svart slips Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Litt vanskelig å se for seg, men kan gå. Mener Jonas. postet et bilde fra konfirmasjonen sin med lignende beskrivelse, men han hadde sløyfe. Det så iallefall ganske bra ut Endret 7. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Edit: Nevermind Endret 7. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Supreme P: Synes frisyren var stilig, men det er heller viktig at du skaffer deg en frisyre som passer ansiktet ditt. Ang. antrekket så synes jeg det ser heilt greit ut, men for kjedelig for å bli en vinner. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Takker for alle svara jeg har fått Når det gjelder dressen, så skal jeg ikke bli festens midtpunkt. Syntes bare at vanlig dressen min så business aktig med hvit skjorte. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hvis vi skal ha en vinner her, da bør du ha vest på deg F.eks. Den til høyre, ihvertfall for meg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Liker 1 2 og 3. Har for tiden en blanding mellom 2 og 3. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Nå skal ALLE jeg kjenner gå med vest, blir kjedlig å se alle med den samme stilen. Skal prøve å bruke det jeg har fra før, men gode forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå