Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Har hatt kort "militær-sveis" en god stund nå, så tenkte at jeg skulle prøve noe nytt! Har begynt å vokse håret nu, men lurte på hva dere motefolk syntes om denne frisyren: Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Er du kineser? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Nei, men ikke langt ifra ^^ Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes frisyren blir for lik stereotypen av moteriktige gulinger* i norge. * Er det slemt å si "Guling"? Beklager hvis det er slik, men jeg føler det blir annerledes enn med ordet "Svarting" eller "Neger" siden afrikanere rundt om i verden har hatt en tøff fortid. Jeg ser så mange med den frisyren, eller ihvertfall noe som likner, som er orientalske. Jeg synes du burde la det vokse litt til og gå til frisyren for å forme håret. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes frisyren blir for lik stereotypen av moteriktige gulinger* i norge. * Er det slemt å si "Guling"? Beklager hvis det er slik, men jeg føler det blir annerledes enn med ordet "Svarting" eller "Neger" siden afrikanere rundt om i verden har hatt en tøff fortid. Jeg ser så mange med den frisyren, eller ihvertfall noe som likner, som er orientalske. Jeg synes du burde la det vokse litt til og gå til frisyren for å forme håret. Haha, er blitt vant til å bli kalt guling nå. Så går vel greit "Europesiske" hårstiler funker ikke så bra på oss "gulinger" synes jeg da... Kankje fordi jeg er vant til yellow people with yellow hairstyles, men du har et poeng Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er ikke noe motefyr, men syns det ser helt greit ut. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 den er for lang bak(hocky).. ellers ok Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Om jeg skulle ha noen mening er denne en ok frisyre for asiatere, eller gulinger om du vil.. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 den er for lang bak(hocky).. ellers ok Enig med at det virket litt hockeysveis aktig, men da fryser jeg ikke på nakken om vinteren . Ellers er det bare å ha det litt kortere ^^ Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke verst Battone, har ikke vokst ut håret langt nok ennå. Men får vurdere den der. Off-Topic: Guling, Asiater, kineser det er samme faen Det er så mange fjortizzer og rasister i Norge som bruker forskjellige uttryk, så det er samme faen hva man blir kalt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Hva med noe slikt? STORT BILDE=SPOILER Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes frisyren blir for lik stereotypen av moteriktige gulinger* i norge. * Er det slemt å si "Guling"? Beklager hvis det er slik, men jeg føler det blir annerledes enn med ordet "Svarting" eller "Neger" siden afrikanere rundt om i verden har hatt en tøff fortid. Jeg ser så mange med den frisyren, eller ihvertfall noe som likner, som er orientalske. Jeg synes du burde la det vokse litt til og gå til frisyren for å forme håret. Neger er da ikke ille å si? OT: Syns frisyren var helt grei. TS sin altså. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Veit ikke hvordan det er med "voksne" nå det gjelder ordet neger, men i klassen min og vennegjengen generelt så tar ikke de "svarte" det som noe stygt hvis man kaller dem for neger. De skjønner at det ikke er ment rasistisk. Akkurat som at jeg ikke tenker at de som kaller meg guling prøver å plage/mobbe meg når de sier guling. Det er heller en type kallenavn, vil jeg nok si. Noen synes det er vel rasistisk å lage kallenavn etter hudfargen... Men det hjelper ikke å ta det negativt heller. Endret 7. desember 2009 av Supreme P. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det er en ting jeg misunner ved gulinger, er hår! De har fett hår, lett å style og trikse med. Heldige dem. Uansett, dette håret er alltid in og kul for min del: Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Prøver å finne noe uten pannelugg, synes det er i veien for meg :S Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Er du kineser? At det er mulig Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Synes den første var ganske kul:) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Så grei ut den første der. Mange småfeminine forslag her synes jeg. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Er du kineser? At det er mulig Man burde vel få lov å spørre Det var jo nesten, ikke så langt ifra Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 japaner? koreaner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå