Chrisaa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Min N82 synger nå på siste verset så på tide å kjøpe ny. Har bestemt meg for å gå for touchskjerm, men det er jo blitt en haug av dem der ute nå. Det jeg er på jakt etter er: -God støtte for video (skjerm/formater) -God musikkspiller -God nettleser -God skjerm (både størrelse og behagelig å se på. Liker f.eks å legge inn bøker for å lese på bussen. -Ok kamera. Har ikke noen spesielle preferanser når det gjelder merker og os osv. Har sett litt på: -Nokia N97 mini Ser ut til å være veldig god på det meste men dyr. -Iphone Masse apps osv, men så var det itunes da.... -HTC Touch HD2 Blir det litt mye businesstelefon? -HTC Hero Android skal visst være guds gave til mobilen, men kjenner ikke så godt til det. -Nokia N97 mini Virker som god gammel Nokia kvalitet, men er symbian fremtiden da? -De nye Xperiaene Ser bra ut, men der er jo ikke i salg, og trenger tlf i løpet av uka. Hjelp.... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dersom vi ser på iPhone(eneste jeg har erfaring med) og hva du kommenterer. Hva er det som er problemet med iTunes? Dersom det er det å legge inn sanger, så er det jo plenty med alternativer som f. eks. MediaMonkey. Det eneste jeg er litt usikker på når det gjelder kravene dine er det med video, men jeg vil tro at de fleste formater kan konverteres til iPhone format. Lenke til kommentar
Chrisaa Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Har brukt iTunes med iPoder tidligere og syntes at synkingen er litt knotete i forhold til drag and drop som en del andre har. Ble blandt annet knot da jeg hadde 2 forskjellige pc'er å synke mot. Har ikke fulgt med så mye på iPhone så det er jo selvfølgelig mulig det er bedre nå. Derfor jeg spør Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Personlig bruker jeg iTunes så lite som mulig, nettopp på grunn av det med å synce melleom flere pc'er. Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre mobiler og deres programvare, men jeg tror ikke det finnes noen direkte drag and drop programmer. En annen fordel med iPhone er jo selvfølgelig Appstore, men det er jo helt opp til deg hva du velger. Lenke til kommentar
program Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg hadde helt klart valgt HTC HD2. * Stor og flott skjerm. * God nettleser. * God musikkspiller. * Greit fungerende kamera. (Med LED-flash). * Rask. (Men vil legge til at den i følge enkelte tester kan bli litt treg til tider). Og jeg synes absolut ikke at den er for "business". Endret 6. desember 2009 av program Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Samsung Omnia 2 - Ypperlig skjerm (3.7" Amoled) - Ypperlig paa video avspilling, stooter de fleste format inc. xvid og Divx. - Ypperlig paa musikk avspilling - Bra 5MP kamera med "Flash" - Bra til aa spille innvideo - Veldig Bra nettleser (Spesial version av Opera Mobile) Mobilen har tested denne, du kan lese den her... Lenke til kommentar
Chrisaa Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Takk for inspill. Blir ikke lett valg dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå