auchaunn Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Sist gang jeg var i Praha, så tok kompisen min med seg 3 rull plastfolie, og foliert meg og sengen min jeg tenkt på en prank på han, siden vi skal dit i januar. Og lurer derfor på om dere har en AWESOME! LATTERLIG PRANK som jeg kan fyr opp Mvh LeeZarD Endret 6. desember 2009 av LeeZarD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når han har sovnet så teiper du han fast med gaffateip, men pass på at han ikke våkner! etter dette tar du så å fyller et glass med sånn passe varmt vann og putter evnt. hånda eller 2-3 av fingerne hans oppi glasset.. så skal han tydeligvis pisse på seg.. så tar du tannkrem under nesa og på leppene.. Så kan du finne på resten selv XD Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Pappa sa at det hånda i varmt vann trikset sku fungere, husker ikke hvordan han fant det ut Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skulle prøve det selv, men jenta som vi skulle gjøre det på våknet desverre xD Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Hahahaha! Gaffateip, var ikke så dumt =P Likte tannkremen også da =P Dere må komme med flere forslag Mvh LeeZarD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ellers så kan du ta håndsåpe på tannbørsten hans? xD han kommer til å få litt sjokk xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Runk på tannbørsten hans. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ta en hagesaks og klipp av ham tissen mens han sover. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ta en hagesaks og klipp av ham tissen mens han sover. Ja, også kan du kappa av han tommelen også, og bytte plass på dem. Neida. Såpe på tannbørste pleier som regel å funke. Et tips kan være å gjøre alt. Gaffateip, fingre i vann, barberskum og såpe på tannbørsten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Et seriøst forslag fra meg da: Drikker han kaffe? Putt litt buljongpulver i kaffetrakteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Visst han snuser og spør om å få bomme en pris, så gi han en brukt en. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Visst han snuser og spør om å få bomme en pris, så gi han en brukt en. de fleste greier å legge merke til en brukt snus og en ikke brukt snus, elles er man blinde Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg mener å huske at det var en morsom reklamefilm på TV en gang, om en tannbørste som hadde vært i rompa på en innbruddstyv... Men at de først fant ut det - ved å titte på bildene, etter at mannen hadde pusset tennene med den... Skaff deg derfor samme tannbørste, og stapp den en viss plass... Også tar du bildene, der du passer på at skaftet på tannbørsten er godt synlig, og enkelt å kjenne igjen... Så gjenstår det bare å legge frem bildene på riktig tidspunkt! Merk! Dette gjør du på egen risiko, ikke kom og klag om han gir deg en blåveis! Endret 7. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ta barberskum i begge hendene hans og på den delen av puta si han ikke ligger på, så kiler du han under nesa med en fjær elns. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hahahahaha! Sitter her å har latter sammenbrudd med meg selv her, Tannkost prank =P Ser ikke bort fra den jeg ass =P Ta en hagesaks og klipp av ham tissen mens han sover. Auuuuw! xD Endret 7. desember 2009 av LeeZarD Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kjøp en megafon og signalhorn. Teip fast knappen på megafonen, mens du holder inne knappen på signalhornet. Dette må selvfølgelig gjøres mitt på natta. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Spander på han en transvestit som utfører lapdance på han. Nå aner jeg ikke om dere er der for billige horer, men i såfall finn en trans til vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå