Taraldb Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 hei, en som jeg kjenner som bor langt vekke fra meg og har kjøpt en dubiditt av meg og vi avtalte pris, og han skylder på at nettbank osv. ikke fungerte noe som bare er en hvit løgn. Så nå videre sier han at han sendte pengene i posten sist lørdag og det tar ca 3 dager. så han lyger igjen hvordan skal jeg trå fram? har nummer til foreldre han går i 9ende klasse. hvordan skal jeg forholde meg? Har evt. lyst å gi han et lite prank fake et inkassobrev hadde jo vært chill Hva bør jeg gjøre og er det forsvarlig å dra et prank på han? Jeg kjenner han passe godt og han er så godt kjent i familien at vær familie kunne tatt hånd om han hele julen typisk. takker på forhånd Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du kan begynne å poste i riktig kategori :!: Vent på ham uttafor huset hans, med et balltre i hånda. Funker garantert Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Å gi ham en prank vil kun skade deg senere i en omgang. Hvis ikke han kan gi deg pengene så må du gå til ansvarlige foresatte. Har du noe skriftlig kan du jo bare true med å ta saken til politi. Eventuelt finne noen til banke pengene ut av ham. Edit: og for guds skyld ikke en msn logg e.l. Endret 6. desember 2009 av HeatSeeKinG Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg tar 500kr/timer + transportkostnader for å banke sånne, er i samme alder så vi kommer nok overens Ellers kan du jo snakke med foresatte, hvis du skal gjøre dette på en moden måte... Lenke til kommentar
ACD Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Please fake et inkassobrev, det er jo ikke som om det vil være noen risko for deg i det hele tatt. Plan A dette. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 takker for masse seriøst! haha jeg lo godt! det har seg jo slik at han bor langt vekke, og banke ham er uaktuelt. Jeg vil bare ha pengene mine. Han kommer ned til meg igjen om 2 til 3 måneder. Hvor skulle jeg ellers poste? og har virkelig juleposten startet enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå