raptus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 har nettopp skaffet nokia 7250, men får ikke sendt mms, prøvd flere forskjellige instillinger, men får bare meldingen "sending av multimedia-melding mislykket" noen som kan hjelpe?!!! Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Vært på dintelefon.net? Ellers kan du sende mms nokia til 1999 for å få ferdig oppsett, noe du tydeligvis ikke har Funker ikke det, kan du sende meg en pm, så kan jeg hjelpe deg! Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har også en 7250, og har bestilt mms innstillinger fra flere mobil-sider, og enda virker det ikke... Hørt masse om at mms-en til Nokia er bare tull, og jeg har to venner som har en 6610 og en 3510i og ingen av deres mms virker.. Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 joda det funker greit det vettu.. det er bare gå inn på www.djuce.com så er alt fra WAP til MMS oppsett der inne du skriver bare inn nr ditt så sender de deg en mld og alt blit gjort. Enkelt å greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå