hanbjo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei. Jeg bare lurert på om det er en enkel måte å koble sammen to lydkilder, sånn at jeg kan høre på min politiradio samtidig som jeg har musikk på PCn (ikke spørr hvorfor ) på et headset. Jeg prøvde å bruke en plugg (se bildet), men det hendte at lyden fra radioen ble forvrengt?!?! Kanskje litt rart forklart, men er det noen som har en rask forklaring på hvordan jeg kan fikkse dette ? Vil altså kort sagt ha to lydkilder inn på et headset. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det funker, men ikke slik som vist på tegningen. En vanlig lyd mixer fikser derimot greia. Endret 6. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Okey.. så det er ingen "enklere" muligheter ? sånn at jeg slipper å kjøpe meg en lydmixer? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke som jeg vet om. Finnes sikkert veldig enkle former for lydmixere som fikser det da, uten at jeg vet om noe. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Send lyden ifra radioen inn på pcen om lydkortet har lyd inn. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Fikk alt til å fungere. Brukte Line-in. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå