pakprincess13 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 er nok sent ute nå , men jeg har norsktentamen imorgen der temaet er "Med rett til å mene........!" Temaene er 1.Likestilling 2. Arrangert Ekteskap/Ekteskap 3. Nynorsk vi kan velge mellom Lesebrev,Debattartikkel,eller Fagartikkel. Noen forslag til hva jeg kan skrive om liksom , innen for de temaene jeg ligger på en 3/4 for det meste , 1 3- , 2 4+, 2 ,4- , 1 5+, 2 5- , Lenke til kommentar
rebeccagk Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 er nok sent ute nå , men jeg har norsktentamen imorgen der temaet er "Med rett til å mene........!"Temaene er 1.Likestilling 2. Arrangert Ekteskap/Ekteskap 3. Nynorsk vi kan velge mellom Lesebrev,Debattartikkel,eller Fagartikkel. Noen forslag til hva jeg kan skrive om liksom , innen for de temaene jeg ligger på en 3/4 for det meste , 1 3- , 2 4+, 2 ,4- , 1 5+, 2 5- , er nok sent ute nå , men jeg har norsktentamen imorgen der temaet er "Med rett til å mene........!"Temaene er 1.Likestilling 2. Arrangert Ekteskap/Ekteskap 3. Nynorsk vi kan velge mellom Lesebrev,Debattartikkel,eller Fagartikkel. Noen forslag til hva jeg kan skrive om liksom , innen for de temaene jeg ligger på en 3/4 for det meste , 1 3- , 2 4+, 2 ,4- , 1 5+, 2 5- , eg ville valgt liksestilling det finns så mye du kan skriva om liksom for eks : kvinner og menn. svart og hvit osv... Lenke til kommentar
pakprincess13 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 er nok sent ute nå , men jeg har norsktentamen imorgen der temaet er "Med rett til å mene........!"Temaene er 1.Likestilling 2. Arrangert Ekteskap/Ekteskap 3. Nynorsk vi kan velge mellom Lesebrev,Debattartikkel,eller Fagartikkel. Noen forslag til hva jeg kan skrive om liksom , innen for de temaene jeg ligger på en 3/4 for det meste , 1 3- , 2 4+, 2 ,4- , 1 5+, 2 5- , er nok sent ute nå , men jeg har norsktentamen imorgen der temaet er "Med rett til å mene........!"Temaene er 1.Likestilling 2. Arrangert Ekteskap/Ekteskap 3. Nynorsk vi kan velge mellom Lesebrev,Debattartikkel,eller Fagartikkel. Noen forslag til hva jeg kan skrive om liksom , innen for de temaene jeg ligger på en 3/4 for det meste , 1 3- , 2 4+, 2 ,4- , 1 5+, 2 5- , eg ville valgt liksestilling det finns så mye du kan skriva om liksom for eks : kvinner og menn. svart og hvit osv... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå