Big Tone Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Oj, helvete. Røyk i forrige uke, hadde helt glemt denne tråden! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har drukket brus to ganger i Januar og begge gangene har jeg ikke egentlig likt det selv om det virket som en god idé. Den andre brusen drakk jeg ikke opp engang. Føler meg skikkelig teit ettersom jeg har tapt det her uten å engang like det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 *a very drunk Michael reports consumption of way too much cider to day* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Enda ikke drukket brus Stolt Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 håper det kommer en i februar også! da skal jeg slenge meg på! på nivå 2 da men hvorfor er juice tillatt? er jo like mye sukker der som brus! om det ikke er sukkerfri da.. men det er fortsatt sukker i frukt så.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 hvorfor er juice tillatt? er jo like mye sukker der som brus!om det ikke er sukkerfri da.. men det er fortsatt sukker i frukt så.. Er ikke sukker i det som kalles juice, kun det sunne sukkeret som heter fruktsukker Men i Eplenektar f.eks er det stappet med masse unødvendig sukker Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 hvorfor er juice tillatt? er jo like mye sukker der som brus!om det ikke er sukkerfri da.. men det er fortsatt sukker i frukt så.. Er ikke sukker i det som kalles juice, kun det sunne sukkeret som heter fruktsukker Men i Eplenektar f.eks er det stappet med masse unødvendig sukker okey da:P så lenge det er fruktsukkeret, er det tillatt. må være sukkerfri juice da med andre ord (logisk nok) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 hvorfor er juice tillatt? er jo like mye sukker der som brus!om det ikke er sukkerfri da.. men det er fortsatt sukker i frukt så.. Er ikke sukker i det som kalles juice, kun det sunne sukkeret som heter fruktsukker Men i Eplenektar f.eks er det stappet med masse unødvendig sukker okey da:P så lenge det er fruktsukkeret, er det tillatt. må være sukkerfri juice da med andre ord (logisk nok) Juice er sukkerfri. Er nesten ikke lov å tilsette noe som helst i juice. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg er ikke med i konkurransen, med tanke på at jeg huska på denne tråden den 11. januar, altså veldig for sent. Men etter den dagen, har jeg kun hatt en halvliter hver fredag, og etter en uke fant jeg ut at jeg skulle kutte ned på godteri i tillegg. Så nå har jeg spart mye penger, og vært en del sunnere. Vanligvis hadde jeg en brus omtrent hver eneste skoledag, og en god del i helgene Så jeg føler jeg skylder trådstarter en stor takk for å få satt meg igang å leve sunnere. 12 internett til DJ_Evelen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Førstepost oppdatert, btw. Vi må nesten lage en ny tråd for februar nå snart, er jo bare ei uke igjen. Men hadde vert fint om noen andre tok insjativet til neste tråd, tror ikke jeg har kappasitet til å oppdatere osv så mye Førstamann til Mølla: LAG TRÅD FOR FEBRUAR 2010. Endret 24. januar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Da var jeg ute, drakk burn med sprit på lørdagen Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg la nettopp en cola zero i kjøla. Som jeg gleder meg <3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, da er måneden over og jeg har drukket brus to ganger og den siste likte jeg ikke engang (dvs drakk den ikke opp engang). Selv om jeg ikke greide brusfree Januar så virker det altså som om jeg har sluttet å drikke&like brus nå. Er storfornøyd Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg feiret siste dagen i leiligheten her med en 7up, og det må være den godeste brusen jeg har drikki på eeviheter, for en gangs skyld så satt jeg med ned og virkelig nøt smaken av brus. Jeg må også si at jeg ikke har noe særlig lyst på mer brus, så det har gått fra hverdagsdrikke til nytelsesdrikk igjen, og jeg er storfornøyd Hva skal vi gjøre i februar da? Har det kommet opp en ny tråd? EDIT: Jeg stemmer for ingen fast-food om det ikke har kommet en ny tråd. Endret 31. januar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Februar er jo den tradisjonelle fap-free-february. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Februar er jo den tradisjonelle fap-free-february. Har ingenting med maten å gjøre Dessuten var vel oktober-januar fap free utfordring hver mnd. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg feiret siste dagen i leiligheten her med en 7up, og det må være den godeste brusen jeg har drikki på eeviheter, for en gangs skyld så satt jeg med ned og virkelig nøt smaken av brus. Jeg må også si at jeg ikke har noe særlig lyst på mer brus, så det har gått fra hverdagsdrikke til nytelsesdrikk igjen, og jeg er storfornøyd Hva skal vi gjøre i februar da? Har det kommet opp en ny tråd? EDIT: Jeg stemmer for ingen fast-food om det ikke har kommet en ny tråd. No wai! Uten kebab får jeg ikke i meg grønnsaker. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dette var easy ) Har ikke drukket brus enda, og føler jeg kan holde meg helt til sommeren om ikke noe helt spesielt skjer. Har klart det før, og kan klare det igjen. Kan godt være med på no-fastfood i februar. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Tok meg en slurk sprite i natt. Synes ikke det var noe spesielt. Kommer til å ha brus fri februar også. Selv uten tråd. Fastfood fri måned blir nok vanskelig:P Jobber på burger king. Endret 1. februar 2010 av Dynejonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå