Duffo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 lol trådstarteren er ute av konkurransen.. n00b Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gløymte meg i går kveld, var så tørst, og dama drakk cola. Tok ein slurk SKal uansett gå resten av mnd uten brus Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Meget bar Flimzes, det er det som symboliserer vikjestyrke.Ellers, er egentlig litt for sent og melde seg på nå, er jo en uke inn allerede og vel så det. Dere som er ute: Dere er satt på taper lista Alcohol blandet med f.eks Cola, Energidrikk osv er også det samme som tap. Hadde vi tilatt det hadde folk jukset med å blande minimalt sprit med maximalt cola f.eks. You are evil Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er ute. Tenkte meg ikke om i det hele tatt og drakk pepsi til middagen idag. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dette blir lett. En måned er ingenting. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skal på fest i kveld... Ser for meg at det er en viss sannsynlighet for at jeg ryker ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ingen brus i Januar? Det toget gikk nyttårsaften. Februar skal gå greit. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skal på fest i kveld... Ser for meg at det er en viss sannsynlighet for at jeg ryker ut Et potensielt bananskall, ja:P Helt siden i fjor har jeg prøvd å drikke så lite som mulig alkohol. Det funker fett ) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ingen brus i Januar? Det toget gikk nyttårsaften. Februar skal gå greit. Drakk du bare brus på nyttårsaften? Jaja, jeg sitter no her og koser meg med et stoort glass med iskaldt cola. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Huff, glemte dette og drakk brus i går. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 *drikke eplejuice* Går strålende her Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 sjokolademelk er jo ikke så usunt da.. tar det ofte som lunsj det har proteiner i det, og det er lett melk som er sunt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) sjokolademelk er jo ikke så usunt da.. tar det ofte som lunsj det har proteiner i det, og det er lett melk som er sunt Og 10gram sukker per hundrede gram, veldig sundt der. EDIT: I dag var jeg på vei å faile igjen, men i det jeg tok i brusen, så fikk jeg dårlig smak i munnen, så satte den tilbake igjen. Virker som om dette kommer til å gå lettere nå Endret 10. januar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Sørsteside oppdatert med tapere Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pepsi til pizzaen og Inglourious Basterds samt MacDonaldsbesøk samme dagen medfører at jeg dessverre har syndet. I'm out. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 du er utskrevet Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det så mange som fortsatt er med? Eller har halvparten glemt alt sammen? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg kjører hardt på vann enda. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva er greia med at trådstarter gikk ut allerede andre januar? Setter et dårlig eksempel. Er det noen som skal greie det, må det jo være ham? Jeg har greid å holde meg med vann, melk og juice til nå iallefall, og nå er vi jo over halveis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå