TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg blir med! MEn må tømme en energidrikk da. Men uansett Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Når noe er så godt som julebrus kan det vel umulig være usunt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg blir med! MEn må tømme en energidrikk da. Men uansett du har ikke drukket noe usundt etter nyttår eller?Når noe er så godt som julebrus kan det vel umulig være usunt?vil tro det Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 jo jeg har det, kan kanskje ikke være offisielt med da? Men blir med sånn litt for morro skyld fordi jeg har godt av det uansett om de første dagene ikke var som de skulle Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ser ikke ut til at jeg går ned så mye i vekt enda altså Får se på slutten av måneden, har kanskje noe med at jeg gikk opp 2 kilo etter jul. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 jo jeg har det, kan kanskje ikke være offisielt med da? Men blir med sånn litt for morro skyld fordi jeg har godt av det uansett om de første dagene ikke var som de skulle du kan jo være sånn "liksom med", men kan desverre ikke oppfære deg på listen Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skjønner det godt, men neste måned er det vel noe nytt ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Jva hvorfor ikke. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Våknet opp badet i kaldsvette midt på natten i dag og holdt på å ryke ut, men jeg skalv så fælt at jeg ikke greide å kravle ned til kjellern (jeg sover på loftet) for å hente brus så jeg er enda med. Dette blir hardt! Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) JEG JOINER EDIT : røk ut -.- glemte meg ut med en gang xD hadde cola Endret 5. januar 2010 av Klementino Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Røk ut! :| Colaen stirret sånn på meg at jeg kunne ikke bare gå forbi Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har greid meg bra til nå altså. Kan jo være lurt å putte colean ut av synsrekkevidde da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvis ikke for sent, med. Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg vil være med hvis det ikke er for sent! Er det lov å drikke øl? Hva med sprit blandet med energidrikker eller brus? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg vil være med hvis det ikke er for sent! Er det lov å drikke øl? Hva med sprit blandet med energidrikker eller brus? Øl setter deg i klasse 2, "alle" former for søte drikker, uansett hva du blander dem med, sender deg ut. Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ok. da er jeg ikke med:( Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg glemte meg i dag og tapte.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) I går kveld spiste jeg pizza, og mens jeg ventet på at pizzaen skulle bli ferdig stod jeg og stirret på brus-kjøleskapet, tenkte, er det verdt det, eller ikke.. Stod og vurderte leeeenge Endte med at jeg ikke kjøpte noe ekstra for å spare penger. Pizza på kvelden med vann er ikke det samme som med en iskald cola Endret 6. januar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Meget bar Flimzes, det er det som symboliserer vikjestyrke. Ellers, er egentlig litt for sent og melde seg på nå, er jo en uke inn allerede og vel så det. Dere som er ute: Dere er satt på taper lista Alcohol blandet med f.eks Cola, Energidrikk osv er også det samme som tap. Hadde vi tilatt det hadde folk jukset med å blande minimalt sprit med maximalt cola f.eks. Endret 9. januar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå