Flimzes Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 saft er ihvertfal lov.Er vel ikke så mye sukker i det? jus er kanskje lov, vi får sjekke litt på den. Er vel mye mer sukker i saft enn jus? Det er nok omtrent det samme, men jus er kun fruktsukker, og ingenting tilsatt. Lenke til kommentar
Cookiezor Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Count me in! Jeg har én Cherry Coke fra statene igjen som skal nytes på nyttårsaften. Telles midnatt nyttårsaften som Januar? Hvis det gjør det kan jeg ryke ut rimelig raskt... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I mine øyne så er nyttårsaften en del av feiringen i jul/nyttår.. Så i mine øyne tells ikke det, kan is at det starter 06:00 1. januar? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nei, det går ikke. Januar starter midnatt natt til 1.Januar, ikke kl 6 på morran. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nei, det går ikke. Januar starter midnatt natt til 1.Januar, ikke kl 6 på morran. Så jeg regner med at du står med farris naturell og skåler nyttåret inn? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Nyttårs aften er en feiringens dag, men i prinsippet starter januar klokken 00:00. Dog vil jeg si at når man sovner etter nyttårs aften enten det er kl 01:00 eller 07:00 så starter denne tråden å tre i kraft. Cookiezor, du er inne. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Nyt dagen, for i morgen er det slutt på all den usunne drikken! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det jeg er mest redd for er at jeg glemmer meg mens jeg er på skolen eller lignende og kjøper en brus uten å tenke meg om :O Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 skriv det på en stor lapp og tape den på lommeboka Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 ingen dårlig ide det nei. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sign me up as well! Tok min siste brus 15 min sidan Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå begynner det vel å bli litt for seint å melde seg opp snart, januar er jo igang Uansett, tok min siste brus rett før midnatt! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Dere kan melde dere på utover så lenge dere har drukket etter reglene inntil dere melder dere på. Blir en deilig sunn måned nå Endret 1. januar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Holder allerede på å få nervesammenbrudd :O Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg håper jeg kan joine utfordringa? Nyttårsforsettet mitt uansett så. Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er med. Tenkte å drikke pepsi max til middagen i dag, men siden jeg har vært clean hittil siden 30/12 tar jeg på meg utfordringen og nøyer meg med vann. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 count me in! er litt sen, men håper ikke det gjør noe. holder meg til et par øl dog, må nesten ha helgkosen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg håper jeg kan joine utfordringa? Nyttårsforsettet mitt uansett så.Det kan du om du har fult reglene hittil.Du er innskrevet. Og da er jeg ute... Du er lagt til ute lista Jeg er med. Tenkte å drikke pepsi max til middagen i dag, men siden jeg har vært clean hittil siden 30/12 tar jeg på meg utfordringen og nøyer meg med vann.Du er skrevet inn count me in! er litt sen, men håper ikke det gjør noe. holder meg til et par øl dog, må nesten ha helgkosen Du er inne, husk å skrive når du drikker alkohol, for da rykker du ned til nevå 2. Ellers har jeg en trist nyhet og brunge dere folkens. Jeg var oppe og spiste middag i kveld, og på bordet sto det et delikat glass CB Julebrus og ventet på meg, uten og tenke videre på det slukte jeg det i meg, kjente den lidenskaplige smaken renne nedover halsen uten å tenke mer over det :o Det betyr desverre at jeg er ute Skal dog uansett prøve holde meg ganske så sunn videre selv om jeg tapte leken. Ilustrasjonsfoto: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå