*F* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Hva sier dere, lov med alcohol, men ikke søte drikker som rusbrus, cider osv? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Henger meg på den altså! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 O,, skal jeg føre deg opp på lista? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er med, men øl må være lov. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er vel greit nok... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dersom øl er lov så melder jeg meg på og. Men cider, rusbrus og lignende drikker med stort innhold av sukker er ikke lov regner jeg med. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 mm, om rusbrus osv hadde vert lov er det vel ikke mer "sundt" en brus uten rus. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 O,, skal jeg føre deg opp på lista? Do eet! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Siden jeg har hatt kun brusfrie måneder de siste årene kan jeg godt være med på dette. Utfordringen for meg blir vel om jeg klarer å droppe den deilige, lilla Grevens Skogsbær som er så god å ha etter et par-tre halvlitere. Tviler, men før meg opp inntil videre. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan jo prøve meg og, kommer sikkert til å feile i løpet av et par dager Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Dere er oppført Ellers kan jeg jo si at energidrikker selvsagt ikke bør være lov, ettersom disse inneholder masse sokker. Endret 7. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 ikke sokker men sukker Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Må si det blir for teit om det skal være lov å drikke alkohol. Hvis målet her er å være sunn så er det ikke noen vits å drikke cellegift. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Må si det blir for teit om det skal være lov å drikke alkohol. Hvis målet her er å være sunn så er det ikke noen vits å drikke cellegift. Fin definisjon på alkohol der du. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvilke alkoholholdige drikker er det vi har lov til å drikke da? Jeg stemmer for kun øl. Er jo en selvfølge at vi ikke kan drikke rusbrus og cider som alle vet at er masse sukker i, men er ikke akkurat som jeg vet hvilke alkoholholdige drikker som inneholder masse og lite sukker. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvilke alkoholholdige drikker er det vi har lov til å drikke da? Jeg stemmer for kun øl. Er jo en selvfølge at vi ikke kan drikke rusbrus og cider som alle vet at er masse sukker i, men er ikke akkurat som jeg vet hvilke alkoholholdige drikker som inneholder masse og lite sukker. Kun øl? Hvor idiotisk er ikke det da? Hva med vodka, whiskey, cognac og slikt da? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvilke alkoholholdige drikker er det vi har lov til å drikke da? Jeg stemmer for kun øl. Er jo en selvfølge at vi ikke kan drikke rusbrus og cider som alle vet at er masse sukker i, men er ikke akkurat som jeg vet hvilke alkoholholdige drikker som inneholder masse og lite sukker. Kun øl? Hvor idiotisk er ikke det da? Hva med vodka, whiskey, cognac og slikt da? DU som er idioten her. Les nå posten min. Jeg sier jo at jeg ikke vet hvilke alkoholholdige drikker som inneholder masse sukker og hvilke som ikke gjør det. Men de som ikke inneholder store mengder sukker burde da være lov. Men på en annen side burde vi kanskje begrense oss til et få antall forskjellige drikker som inneholder alkohol og siden øl er det som flest drikker, stemmer jeg på det. Er ikke så mange som drikker vodka, whiskey o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå