*F* Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Brus++ free Januar Hei! Etter insperasjon fra tråder som "Utfordring: Fap free Desember", som egentlig i seg selv er helt unødvendige. Denne utfordningen har som mål, å leve litt sunnere en måned. Da er det lenge til Januar. Kunne tengt å bare for morro prøve en måned uten usunn drikke, det innebærer ingen brus, alcohol, sjokolademelk, og slike ting. Vi kan bruke tråden til å diskutere hva som skal være lov og ikke frem til vi starter Jeg fåreslår at vi skal få lov og drikke f.eks Vann, Melk, Kaffe, Te, Farris, Vann med smak. Kom med forslag Meld dere på ved å skrive i tråden MED NEVÅ1: (ikke alkohol) JesharushanN Winydancer Burny Dynejonas Sameboe dabear Flimzes Thakiti millimeter ZubZ wolf89 Slurpee MED NEVÅ2: (med alkohol) UTE NEVÅ3: TAPT Dj_Evelen ute 2. jan Cookiezor ute 2. jan Absolut ute 3. jan NoNamesLeft 5. jan Wackee 8. jan Filosofem 8. jan Lightningwolf 9. jan Heroin 12. jan Chancelor ?.jan (før 20.) -Perry- 23. jan _________________________________________________ Lovlig drikke: Vann Melk Jus Kaffe Alcohol uten store mengder sukker (ikke rusbrus og liknende) Annen drikke som kan defineres som minimalt usunnt. Ulovlig drikke: Brus Sjokkolademelk Energidrikk Generelt usunn drikke. Dette er muligheten for og bli litt sunnere __Og om jeg ikke tar feil, gå drastisk ned i vekt Endret 31. januar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde det ikke hvert for at jeg allerede har hatt to mnd fri for brus (og godteri), så hadde jeg blitt med Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 hadde kanskje blitt om det ikke hadde vært for alkoholen :O Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skulle lett vært med om jeg kunne drukket farris og øl. Men men.. Har bursdag i januar også, så. Jeg er definitivt med i februar! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 farris syns jeg skal være lov. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ingen alkohol? Da er det ikke vits for min del. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vel, øl er da ikke så usunt heller da? Er jo proteiner i det? Syns alkohol burde være lov. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Det kan vi jo diskutere, om brukere genrelt syns det er greit får vi tilate det. Mitt intrykk er ihvertfal at øl er usundt, at man blir feit av øl, ? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Problemet er vel helst at ingen gidder å kutte ut helgefylla pga en utfordring på internett. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ^ Ikke sant. Alkohol må nok være lov. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg kan være med. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 JesharushanN: Du er oppført på lista. Dere andre: Problemet er, skal det være en utfordring? Om man skal drive og gjøre unntak i hytt og pine så er liksom poenget vekke. "Jeg skal fint greie meg en måned utan øl og cola og jus, men da må det være lov og drikke øl og cola" Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Du snakker som at folk som pimper 3-4 Coca-Cola om dagen ville byttet disse ut med halvlitere dersom de ikke fikk tak i mer sukkervann. Viktigere, dette er vel brusfri-januar snarere enn Hjemme og se på Skal vi danse-januar. Endret 6. desember 2009 av Novocaine Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Syns du skal kutte ut Kaffe, Te (med unntak grønn te som er sunn), Farris, Vann med smak. Og heller la det være lov å drikke alkohol! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Du snakker som at folk som pimper 3-4 Coca-Cola om dagen ville byttet disse ut med halvlitere dersom de ikke fikk tak i mer sukkervann. Viktigere, dette er vel brusfri-januar snarere enn Hjemme og se på Skal vi danse-januar. Jeg drikker lett en liter cola på en dag, tror ikke det er noe problem og la vær i det heletatt. Syns du skal kutte ut Kaffe, Te (med unntak grønn te som er sunn), Farris, Vann med smak. Og heller la det være lov å drikke alkohol! Er ikke det ulogisk? Kaffe, Te, Farris og Vann med smak er ikke serlig usundt,DVS, Te kan vel til en viss grad være litt usundt om man bruker sukker i den. Endret 6. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vann med smak er veldig usunt av det jeg har hørt. Bildet i førstepost er veldig tease Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Bildet i førstepost er veldig delikat ja, ingen vil om det Når det gjelder vann med smak, det er mulig du har rett, vi får sjekke det mer ut hvor usund det egentlig er. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hadde vært med om det ikke hadde vært for alkoholen. Og det virker som de fleste andre og hadde det. Men dersom Dj_Evelen skal være så jævla vrang så kan vi vel bare lage vår egen tråd der alkohol er lov. Så kan han sitte her alene, edru og deppa. Endret 7. desember 2009 av Absolut Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nei, kan nok ikke bli med på denne. Skal på russetur den 17. og 2 bursdager så dette blir bare i veien. Men jeg blir med hvis jeg får lov til å drikke vodka. Endret 7. desember 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå