^fmj Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Skulle formatere en Fujitsu Siemens Amilo V2000D, men har støtt på et problem. Denne er fra før de begynte med skjult recoverypartisjon (Utfra den jeg fant når jeg søkte), etter hva jeg kunne se så var det heller ikke noe "La recovery CD program" på den. Har en plate som jeg har brukt tidligere på bærbare, tenkte egentlig ikke noe mer over det. Jeg formaterte og begynte å legge inn Windows XP, men den nekter da å godta produktnøkkelen som står under pcen. Xp-platen jeg har er uten service packs. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du har installert samme XP versjon da? Det er forskjell på XP Home og XP Pro og det er forskjell på retail og volumlisens platene. Så har du lisens til en XP Home, kan du ikke installere XP Pro eller XP Home Volum lisens. Skal ikke ha noe å si på språk eller service packs. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Dette er professional. Den har tidligere fungert på bærbare med professional. På klistrelappen står det 2004. Det er vel en såkalt OEM-key, siden den kun kan brukes med den maskinen. Etter hva jeg har lest selger Fujitsu Siemens recovery plater, men å bruke rundt halvparten av det som en ny windows ville kostet er ikke så veldig aktuelt. Endret 6. desember 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
holvik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har selv foretatt reinstall på Amilo V2000 , er ikke sikker på om denne hadde D på slutten av modell betegnelsen. Brukte en standard Windows XP OEM plate med integrert SP3 (winlite). Rart att dette ikke fungerer med din plate. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skjønner det ikke jeg heller. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den nøkkelen på undersiden er en OEM nøkkel. Du må derfor ha en XP cd som er OEM for at det skal kunne fungere. Det kan også hende etterpå under aktivering at den vil si at nøkkelen ikker gyldig, men da tar du bare via telefon så løser det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå