Gå til innhold

Mp3-spiller/telefon-kombo. Vil ha tips!

Anbefalte innlegg

Hei dudes. Jeg har gått rundt lenge og unnskyldt nytt kjøp av mp3-spiller med setningen "den dagen det kommer mobiltelefoner og mp3-spillere kombinert, da skal jeg kjøpe den". Og nå er det vel på tide. Og jeg kan ønske den til jul.

Lurte litt på om denne tråden hørte hjemme hos telefon eller bærbart, men ettersom jeg stiller større krav til mp3-spilleren føler jeg den hører hjemme her.

Jeg vil ha masse plass. Innser at man nå kan skaffe egne svære minnekort, men jeg vil i hvert fall ha 32 GiB eller noe i den duren. Har en med 8 GiB og det er ikke gøy. Den skal ha god levetid, og være noe jeg skal ha på lange kjedelige turer med buss eller til fots eller når enn det kan være nyttig med musikk. som er ofte.

For øvrig er ikke film en kjernesak for meg. Her tenker jeg først og fremst på musikk og har aldri klart å se på film med en mp3-spiller. Dette kan vel kanskje skyldes at mp3-spillere ikke har vært særlig avansert på dette området. All musikk jeg har, stort sett, er også mp3.

Ettersom det skal være en mobiltelefon, så vil jeg gjerne at man skal kunne koble direkte til med en vanlig øretelefon-jack. Jeg vil gjerne at lyden skal være god men jeg er ikke audiofil.

Hva telefonen angår skal den kunne vare en stund, ha automatisk tastelås og muligheten til å ringe og sende meldinger. Jeg tviler på jeg gidder å betale 3000 for den. Men dette har jo også med abonnementet å gjøre. Jeg sender meldinger og ringer ... sånn litt innimellom.

Noen barmhjertige sjeler som vil hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Når du setter høyere krav til MP3 spilleren og relativt labre krav til mobilen, lønner det seg ikke å kjøpe kombinert. Batteritid, lydkvalitet og musikkfunksjoner vil alltid være best på dedikerte spillere. Siden du trenger 32GB, og de fleste mobiler bruker microSD kort hvor makskapasiteten er 16GB, må du ha en mobil med minst 16GB innebygd. Det er dyrt. Ved mindre du kjøper en mobil med dyrt abonnement som eks iphone etc, kommer du til å sprenge budsjettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...