Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan oppføre seg på første date?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, i helgen møtte jeg ei jente/dame hos en kompis, jeg kjenner henne ikke fra før, men hun ble med meg ut på byen, hele kvelden gikk på å kline med henne fram til vi dro vær vår vei. Vi ble enige om å finne på noe en annen gang og jeg tror det blir rimelig snart. Uansett, det jeg lurer på er bare hvordan jeg skal oppføre meg på den første daten. Er det for tidlig å gå for et kyss(sånn med tanke på at vi allerede har kysset)? Må jeg være veldig fysisk og sånn med henne? Hva skal jeg gjøre når jeg treffer henne(gi henne en klem/kyss/bare si hei)? Dette er kanskje ting som er dumt å spørre om, men er den andre ordentlig daten min, å jeg er så usikker siden vi rotet så heftig når vi først møttes.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre hun var så full at hukommelsen hennes er totalt fraværende vil hun huske at dere rota. Og du vil da ikke ha noen problemer med å gå inn for kysset ganske så tidlig etter som hun mest sansynlig vil like det. Hun har jo tross alt sagt ja til å møte deg igjen bare dere to, etter dere har spilt mandel-hockey.. :p

Men viktig at du går inn i kysset med selvtillit, så det ikke blir et sånn flaut, rart og unaturlig kyss. Da kan det ende med en serdeles flau kveld. :p Ta tak i henne og gå for kysset, naturlig og selvsikkert. :)

Ellers skal du senke skuldrene, og ha det gøy. Ingen vits i å måtte oppføre seg på en spesiell annen måte enn det du gjorde den kvelden dere hang sammen. Det betyr altså da at du skal være avslappet og underholdene.. Ikke full og ravende, hvis det var sånn du var den kvelden. ;)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Hei! Takk for svar Smurstafa, alltid gode svar :) Bare en ting til, når jeg møter henne, vil det være naturlig å gå inn for en klem da? Å skal jeg bygge opp litt spenning mellom oss under møte og så kysse henne når vi er ferdige, eller er det bare nok å være seg selv for så å gå for kysset når det passer?

Lenke til kommentar

Gå for en klem ved møte er ikke feil, men du trenger ikke vente heeele kvelden før du går for kysset på slutten. Gå for kysset ved første gang du tar deg selv i å spørre deg selv "Skal jeg kysse henne nå?"

I det du lurer på om du skal kysse henne, så er det akkurat det du skal gjøre. For da er øyeblikket der, men det er bare en innebygget forsvarsmekanisme i hodet ditt som setter et spørsmål ved det. :)

Lykke til og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar

Hei! TS her :) Daten gikk rimelig bra, vi var sammens i 4-5 timer og kysset flere ganger. Så var vi i lag i går å, men da bare i et par timer fordi jeg måtte til en kompis å hjelpe ham med noe, så kysset vi før jeg dro. Det eneste ''problemet'' nå, er at hun ikke sender meg en eneste melding eller noe, hun virker interessert å slikt når vi er i lag, men jeg hører aldri i fra henne(var hun som ville møtes i går da :) ).

Blir litt betenkt, for jeg er vant med at jenter er litt mer aktiv på sms-fronten. Men kanskje jeg burde ta litt initiativ selv å da, akkurat nå venter jeg bare på å høre fra henne.

Lenke til kommentar

Bra å høre at ting gikk bra! :)

Du skal ikke legge for mye i at hun ikke er førstemann til å ta kontakt osv. Det trengfer ikke bety så mye, og du må passe på at du ikke overanalyserer ting feil vei. (jeg vet, det er veldig lett ;p)

Mest sansynlig spiller hun bare standardspiller, hard to get. Hun gjør det for å sjekke hvor mye du tar initiativ. Så bare fortsett å vær førstemann til å ta kontakten du. Så lenge du ikke går over til 14 meldinger daglig når hun ikke svarer, og så lenge hun er positiv til at du tar initiativet er ting i skjønneste orden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...