Gjest Apedualla Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, jeg lurte på om noen ville poste noen gode historier om sitt første seriøse kyss eller sin første date.. Er altid så koselig/moro og lese.. Jeg finner masse "mitt første kyss" fra man er liten og det er søtt, men finner ikke noe fra det første seriøsekysset Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hehe *smile av mine egne tanker*. Mitt første kyss var i 2. eller 3. klasse med Rose-Marie. Vi var jo begge kjempe nyskjerrige på hva dette greiene med kyssing var, så vi gjemte oss bak en benk i gymsalen, prøvde, og likte det begge to. Ganske så entusiastiske som vi var kan jeg veldig godt huske at tennene våre krasjet og siden den dagen har jeg alltid hatt en liten ting med å kjenne på jentas tenner når jeg kysser dem. Ikke noe nasty opplegg, men jeg synes det er flott og fint om vi krasjer litt med tennene (jeg er en racer på å kysse, ikke tro jeg gjør dette av mangel på erfaring). Dette var noe vi forstatte med, meg og Rose-Marie, helt til vi en gang, etter at en i klassen sladret, ble fersket av frøken bak benken. For noen år siden startet jeg en tråd her på forumet - "Hun er så vakker, men kan det gå?" - der jeg luftet min forelskelse for en vennine som jeg stadig traff på bussen. Jeg var - som så mange andre også blir - hinsides forelsket og klimakset kom på en fest der vi kysset hett. Desverre kan jeg ikke huske akkurat at vi klinte, men jeg husker oppløpet og hva som skjedde etterpå - noe som skapte litt problemer for meg Hun kom nemlig på å plutselig vise meg hva hun hadde lært på "Selvforsvar mot Voldtekt"-kurset hun hadde tatt. Så når jeg et øyeblikk etter lå på bakken fortalte hun meg at dette hadde hun lært at hun skulle gjøre hvis hun ble voldtatt. På den tiden hørte jeg ingenting utenom fuglekvitter og månesang, men i etterkant lurte jeg på hvorfor i helvete hun kom på voldtekt når vi kysset, da jeg ikke husker selve kliningen, hehe . Gud vet hva jeg gjorde. Mitt første seriøse kyss. Meg og en jente hadde funnet det for godt å skulke skolen en tirsdag og ta toget til Egersund. Det er ca. èn time med tog. For denne togreisen hadde jeg funnet opp et spill som vi skulle spille. Jeg bad henne ta med gule post-it-lapper, så skulle jeg ta med penn. Greia gikk ut på å skrive på lappen "jeg har lyst til å" eller "jeg lurer på" eller "jeg ønsker at" og så noe litt spennende. Dette skulle skje slik at jeg valgte en av disse tre setningene, så fullførte hun på baksiden av lappen, jeg fikk lese, og så var det hennes tur å velge. Det var selvfølgelig skikkelig intens, men god stemning mellom oss da. Rett før jeg skal skrive den siste lappen sier damen i høytaleren at Egersund er neste stopp. Det jeg hadde tenkt å skrive var "jeg lurer på hvordan du smaker". Vi brukte en god del tid på å komme oss til rette i Egersund, men fant til slutt en veldig fin plass langt oppe på en mark over noen bondegårder med sauer og kyr. Vi var nok rundt 150m høyt opp, og da får man fin utsikt. Vi lå på det grønne gresset i sommersola, hørte på Edith Piaf og snakket om løst og fast. Rett før jeg gikk hjemmefra den dagen hadde et vitne av Jehova ringt på døra mi og gitt meg et lite hefte om Gud og det som var. Dette heftet hadde jeg tilfeldigvis tatt med meg og det neste jeg skal fortelle viser hvor lite annet betyr når man er forelsket. For det vi gjorde var å lese annen hver side for hverandre, fra dette heftet. Litt sært å gjøre kanskje? Tiden går sakte og etter å ha ligget der en stund ser jeg intenst og lenge på henne; så spør jeg: "Kan jeg kysse deg?". Svaret førte til en 4 timer lang økt (jeg tuller ikke nå) med konstant kyssing og de. Da vi gikk ned igjen var vi så tørste, så sultne og så solbrente at vi ikke visste hva vi skulle gjøre. Det endte med Pizzabaker'n og toget hjem igjen. Denne jenta og jeg hadde et forhold som varte i 1 år og 8 mnd (hvis jeg husker riktig), hvor 9 av mnd ble tilbrakt under samme tak. Så gutter, for å si det slik, hvis du er så flink å kysse at dama ikke klarer å få fingrene av deg før det er gått 4 timer, da har du vertfall sikret deg en jente i ett år! Endret 7. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Teller kyssing i fylla som seriøst? Mitt første seriøse kyss uten alkohol og med tunge og det hele skjedde ihvertfall med ei jente jeg møtte på en halloweenfest, ble ihvertfall utveksling av nummere og litt roting tror jeg. Gikk ihvertfall et par dager og jeg fikk en melding av henne, husker jeg ble ganske overrasket selv. Hun lurte på om det skjedde noe mellom oss den kvelden, men jeg sa at jeg ikke var helt sikker fordi jeg hadde fått i meg endel alkohol. Ihvertfall så sendte vi hverandre mye smser og møttes ganske ofte, jeg ble bedt på filmkveld hjem til hun, og det endte med at vi ikke fikk med oss noe av filmen fordi vi bare pratet hele tiden, plutselig så bare skjedde det, ble ikke noe nølende eller noe fordi det ble helt naturlig, holdt vel på i 15 min eller noe. Riktignok klinte vi allerede første kvelden, men da var vi begge to ganske fulle. Ble aldri noe forhold though, skjønte aldri hva den jenta ville, sære skapninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå