Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bivirkninger av Tamiflu?

SaitekQ

Anbefalte innlegg

Hei, hadde svineinfluensa for en uke siden, og ble henvist til å gå på en tamiflu kur.

Saken er at jeg gikk bare på denne kuren i 2-3 dager, altså jeg fullførte ikke kuren siden jeg ble ganske så fort frisk etter jeg begynte på tabelettene.

Men så merket jeg at når jeg begynte på kuren begynte også min døgnrytme å forandre seg. Begynte å være våken på natten å sove på dagen.

Så fikset jeg døgnrytmen min, men noe stemte ikke. Jeg var ikke trøtt på morgenen eller i skoletiden, uansett nårtid jeg la meg, men jeg blir veldig fort sliten på kvelden. Er helt jævlig, er så trøtt at jeg såvidt gidder å skrive dette. Sliter faktisk med å holde øynene åpne.

Nesten som jeg har gått fra å være det slappe B-mennesket til et A-menneske.

Kan dette være en bivirkning fra tabelettene Tamiflu, eller er det bare døgnrytmen min som er fuck'd up. Hva burde jeg gjøre?

Takk for hjelp på forhånd. :)

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke esken lengre, desverre. Men leste det Crabs ga meg link til. Det var på en måte beroligne, takk. :)

Dersom du avbryter behandling med Tamiflu

Det oppstår ingen bivirkninger dersom Tamiflubehandlingen avsluttes tidligere enn legen har anbefalt. Dersom du slutter med Tamiflu tidligere enn det legen har anbefalt, kan influensasymptomene komme tilbake.

Dette var jo bra hvertfall.

Skal se om problemet vedvarer. Visst det gjør det så må jeg vel ringe legen.

Takk for hjelp sålangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...