bubba96 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hallo:D Eg er ein gutt som går i 8. klasse, og eg skal ha matte tentamen om ei veke. Eg lurte på om noen av dere har hatt prøva og om dere kan sende meg prøva? Venligst send meg prøva (helst fasiten) Husk at det er Matte tentamen til 8. klassinger. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er læraren din som lagar prøva, altså er det ingen som har den og kan gje den til deg. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hallo:D Eg er ein gutt som går i 8. klasse, og eg skal ha matte tentamen om ei veke. Eg lurte på om noen av dere har hatt prøva og om dere kan sende meg prøva? Venligst send meg prøva (helst fasiten) Husk at det er Matte tentamen til 8. klassinger. Nei! det trur eg ikke! for læreren min sa at han fikk den tilsendt i fra oslo;) Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det kan så være at han samarbeider med noen, men tentamen er uansett ikke felles i hele landet slik som eksamen er (ikke engang på vgs) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tentamen pleide for meg da jeg gikk på ungdomskolen å være gamle eksamener. Husker ikke om det bare var når jeg gikk i tiende eller om jeg fikk eksamensoppgaver i 8ende også. Men en ting kan jeg love deg, det er mye lettere å kunne matte en å bruke fasiten på tentamener. For på eksamen så finnes det ingen fasit å få tak i. Dessuten, så har forskjellige skoler forskjellige tentamener, du kan dermed brenne deg på å lære feil fasit utenatt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Juks er ikke bra. Du går i 8. og har mange år igjen på skolen. Bruk heller tid på å lære matematikken, steg for steg fremover. Det får du mye mer igjen for. Let heller opp litt gamle tentamener for å se hvordan oppgavene er og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå